محمد بنا: پرسپولیسی‌ها عالی بودند اما قهـرمانـی دور از عدالت بود

محمد بنا، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: من از سر علاقه‌ای که به فوتبال دارم این حرف را می‌زنم. همه می‌دانند پرسپولیسی هستم اما واقعیت این است که قهرمانی پرسپولیس دور از عدالت بود.

محمد بنا: پرسپولیسی‌ها عالی بودند اما قهـرمانـی دور از عدالت بود

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بعد از مدت‌ها در خانه کشتی حاضر شد و همین باعث شد تا او درباره مسائل مختلف صحبت کند.

محمد بنا که در مراسم افتتاحیه ساختمان جدید فدراسیون کشتی حاضر شده بود، توسط فدراسیون کشتی مورد تجلیل قرار گرفت. او در حاشیه این مراسم درباره مسائل مختلفی حرف زد؛ از شروع دوباره اردوها گرفته تا بازی پرسپولیس و نایب‌قهرمانی در آسیا که نتیجه تلخی بود.

محمد بنا که همیشه گفته طرفدار پرسپولیس است، این‌بار درباره نایب‌قهرمانی این تیم در آسیا واکنش جالبی از خود نشان داد: «پرسپولیس به نظرم عملکرد فوق‌العاده خوبی داشت. این تیم با هدایت یحیی گل‌محمدی که زحمت زیادی کشید، به نظرم عملکرد فوق‌العاده خوبی داشت. خیلی هم دوست داشتم این تیم با گل‌محمدی قهرمان آسیا شود تا جایگاه مربیان ایرانی هم مشخص شود اما به نظرم باید به این مسابقه یک نگاه واقع‌بینانه داشته باشیم و همیشه این سؤال را از خودمان بپرسیم که چرا باید پرسپولیس قهرمان آسیا شود؟ نه پرسپولیس هر تیم دیگری از ایران چرا باید در حضور ژاپن و کره‌جنوبی و حتی قطر قهرمان آسیا شوند؟

سرمربی تیم ملی کشتی با انتقاد از بی‌برنامگی در فوتبال ایران ادامه داد: «من از سر علاقه‌ای که به فوتبال دارم این حرف را می‌زنم. همه می‌دانند پرسپولیسی هستم اما واقعیت این است که قهرمانی پرسپولیس دور از عدالت بود. باید در آسیا ژاپن و کره‌جنوبی قهرمان شوند. باید قطر قهرمان جام ملت‌ها شود نه فوتبالی که شش ماه است در بلاتکلیفی است، نه فدراسیونی که یک‌سال است بر سر اساسنامه درگیر هستند.»

محمد بنا همچنین با بیان اینکه برای فوتبال همیشه پول وجود داشته اما موفقیت‌ها به‌خاطر غیرت و لیاقت فوتبالیست‌ها به وجود آمده از هدررفت پول در فوتبال گلایه کرد: «کلی پول صرف آمدن و رفتن ویلموتس شد اما خروجی فنی آن برای فوتبال ایران چه بود؟ امکان فراهم کردن ۳ الی ۴میلیون پول برای مربیان کشتی وجود ندارد اما مارک ویلموتس پولش را پیش‌پیش دریافت می‌کرد و خیلی از امکانات دیگر هم در اختیارش بود.

اعتقاد دارم در فوتبال ایران پول کم خرج نمی‌شود اما موفقیت‌ها همیشه به صرف تلاش و غیرت فوتبالیست‌ها به دست می‌آید. در شکست‌ها هم همیشه پای داور و مسائل دیگر را به میان می‌کشیم، در حالی که باید سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی را درست انجام داد؛ مثل کره‌جنوبی و ژاپن و حتی قطر و خیلی از کشورهای دیگر که ما از آنها عقب ماندیم.»

منبع: ایران ورزشی

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • .
    0

    درود بر شرفت ای پهلوان ایران زمین

    نظرات شما -
    • بهروز
      0

      آخه مشکل اینجاست که پرسپولیس ها هیچ ادم با شرف و قهرمان المپیک و کارشناس واقعی و دوربین و فیلم و وی ار قبول ندارن. حتی اگر محمد بنا پرسپولیسی باشد که هست. !!!!!!!!!!!!! فقط عقده 50 ساله قهرمانی اسیا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها