اتاق فکر مجمع جوانان استان اردبیل تشکیل می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان اردبیل با بیان اینکه اتاق فکر مجمع جوانان استان اردبیل تشکیل می‌شود، گفت: به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی در بین اقشار جوان جامعه برنامه‌های فرهنگی و ورزشی در مناطق مرزی اردبیل تقویت می‌شود.

اتاق فکر مجمع جوانان استان اردبیل تشکیل می‌شود

به گزارش خبر فوری به نقل از تسنیم از اردبیل ، ایوب بهتاج در دیدار با اعضای مجمع جوانان استان اردبیل اظهار داشت: به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی در بین اقشار جوان جامعه برنامه‌های فرهنگی و ورزشی در مناطق مرزی اردبیل تقویت می‌شود و نیاز است در این زمینه تلاش‌های همه‌جانبه‌ای برای به حداقل رساندن این آسیب‌ها انجام داده شود.

وی افزود: این مناطق و جوانان ساکن آن‌ها به دلیل همجواری با کشورهای همسایه در معرض آسیب پذیری بیشتری در خصوص مسائل فرهنگی و اجتماعی هستند که به همین منظور نیاز است اجرای برنامه‌های مفید و کاربردی فرهنگی در این مناطق مبنای کار قرار گیرد تا بتوانیم با اجرای این برنامه‌ها افراد این مناطق را از آسیب‌های برنامه‌های متضاد با فرهنگ ایرانی و اسلامی در امان نگهداریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با بیان این که مجمع جوانان استان باید اتاق فکر داشته باشند گفت: از اساسی‌ترین برنامه‌های خانه جوان در استان اردبیل می‌توان به اتاق فکر اشاره کرد که در راستای توسعه برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی باید به این موضوع توجه داده شود و نیاز است در این زمینه از ظرفیت اساتید دانشگاه و نخبگان در حوزه‌های مختلف استفاده شود.

بهتاج بیان کرد: مهم‌ترین رویکرد ما توانمندسازی مدیران و اعضای سازمان‌های مردم نهاد در خانه جوان است که به همین منظور تشکیل اتاق فکر جوانان برای برنامه‌ریزی برنامه‌های فرهنگی مبنای کار قرار گرفته که این موضوع در حال حاضر برای ما حائز اهمیت بسیار است و امیدواریم پیگیری‌های لازم توسط مسئولان در این زمینه انجام شود.

وی تصریح کرد: نیاز است که مسئولان و متولیان مربوطه شرایطی را فراهم کنند تا اعضای مجمع جوانان استان در جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستانها حضور داشته باشند تا بتوانیم در حوزه‌های مختلف تعاملات همه‌جانبه با هم داشته باشیم و مشکلات و موانع موجود را برطرف کنیم.

منبع: تسنیم

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها