جزئیات حمله سارقان زورگیر به دو زن تهرانی

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری زورگیرانی خبر داد که تصاویر زورگیری و سرقت آنها در فضای مجازی پخش شده بود.

جزئیات حمله سارقان زورگیر به دو زن تهرانی

سردار رحیمی گفت: در مورد سرقت اخیر که در فضای مجازی پخش شد به سرعت اقدامات خود را از سطح کلانتری آغاز کردیم و لحظه به لحظه در کلانتری، پلیس پیشگیری و آگاهی، موضوع دنبال شد.

پرونده مربوط به دو خانمی بود که از کادر درمان و زحمت‌کشان عرصه سلامت بودند، این دو خانم پس از اتمام کار و مراجعه به منزل، گرفتار سه سارق زورگیر شدند که فیلم آن نیز در فضای مجازی پخش شد.

بلافاصله بعد از این موضوع همکاران بنده در کلانتری ۱۰۸ نواب اقدامات خود را شروع کردند و به لطف خدا در کمتر از چهار روز توانستیم این متهمان را در درگیری مسلحانه و حین سرقت جدید بازداشت کنیم البته یکی از متهمان متواری است و به زودی بازداشت می‌شود.

با اقتدار تمام در مقابل افرادی که بخواهند امنیت مردم را دچار اخلال کنند، ایستادگی می‌کنیم، شب و روز و پنجشنبه و جمعه تلاش می‌کنیم حتی در وضعیت کرونایی، تلاشمان مضاعف شده است. اجازه نمی دهیم پایتخت جولانگاه مجرمان شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • على
    0

    همین سه هفته پیش گوشی من رو تو خیابون زدن، فرداش که برای چک کردن دوربین های محل رفتن ، کسبه اونجا گفتن شما تازه آمدید به این محل، اینا روزی نیست ک گوشی اینجا نزنن ، پلیس هم ک فقط تشکیل پرونده میده، ب امید خدا میزاره شاید دزده ی جا سوتی بده

  • علی
    0

    درسته کار کمه جوونا بیکارن ولی این دلیل نمیشه با قمه قداره بیفتن به جون مردم...اشد مجازات حتی با ابراز ندامت

  • مجید احمدی
    0

    از هر ده تا یکی رو میگیرن والا واسه من توی میدون جمهوری چاقو کشیدن پلیس اومد گفت تشکیل پرونده کلی زحمت داره بیخیال شو خدا رو شکر کن چیزیت نشده!!! اینا هم شانس آوردن فیلم توی شبکه های مجازی پخش شده و گرنه خبری نبود!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها