تصمیم قاطعی درباره بازیکنانم خواهم گرفت/ کارمان در پلی‌آف سخت شد

سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان گفت: از این بازیکنان این مقدار اشتباه بعید است و از آنها به شدت ناراضی هستم و حتماً راجع به بازیکنانم تصمیم قاطعی می‌گیرم.

تصمیم قاطعی درباره بازیکنانم خواهم گرفت/ کارمان در پلی‌آف سخت شد

به گزارش خبر فوری به نقل از فارس از گرگان، حماد سامری امشب پس از شکست ناباورانه برابر تیم بسکتبال «یس آل» گرگان در گفت‌وگو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود و تماشاگران از بازی لذت بردند و من به تیم گرگان تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: تیم «یس آل» گرگان امسال کار بسیار زیادی انجام داده و جوانگرایی که در این تیم دیده می‌شود بسیار زیبا است و با یک برنامه‌ریزی مشخص وارد لیگ برتر شده است و این کار باعث می‌شود گرگان در یکی دو سال آینده بازیکنان جوان و آینده‌‌داری را به بسکتبال ایران معرفی کند.

سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان تصریح کرد: ما ابتدای بازی را بدون تمرکز آغاز کردیم و آنجا باعث شد اختلاف امتیاز ما افزایش پیدا کند و سعی کردیم با تغییر دفاع به نتیجه لازم دست پیدا کنیم که توانستیم نتیجه بازی را برگردانیم.

سامری بیان کرد: در دو دقیقه پایانی بازی ما دوبار صاحب توپ شدیم که هر دو موقعیت حمله را با بی‌تجربگی از دست دادیم در حالی که بازیکنان ما کم‌تجربه نیستند.

وی اضافه کرد: از این بازیکنان این مقدار اشتباه بعید است و از بازیکنانم به شدت ناراضی هستم و حتما راجع به بازیکنانم تصمیم قاطعی می‌گیرم.

سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان با اشاره به اینکه این اتفاق برای اولین بار نیست که رخ می‌دهد گفت: هر زمانی که بازی‌ برای ما حساس شده این بازیکنان تمرکز لازم را ندارند و کاری که از آنها درخواست دارم را به خوبی انجام نمی‌دهند و این انجام ندادنشان حتما با برخورد از سوی ما مواجه خواهد شد.

سامری در پاسخ به سوال خبرنگاری که شما گرگان را دست کم گرفته بودید و تصور باخت در این دیدار را نداشتید، تاکید کرد: اینجوری نبوده که گرگان را دست کم گرفته باشیم اما بازیکنان ما عدم تمرکز دارند و در یک بازی خیلی خوب شروع می‌کنیم و نیمه دوم بازی را واگذار می‌کنیم و در این بازی از ابتدا ضعیف بازی کردیم و باختیم در حالی که در طول بازی باید روند یکسانی را داشته باشیم و از این بازیکنان این توقع وجود دارد که 40 دقیقه بازی یک روند یکسانی را داشته باشند.

وی افزود: زمانی که این روند ایجاد نمی‌شود نشان می‌دهد یک جای کار ایراد دارد و سعی می‌کنیم این ایراد را برطرف کنیم.

سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان در خصوص داوری و اعتراضات به داوری تصریح کرد: اعتراضات ما برابر اعتراضات تیم روبرو هیچ هم نبوده است اما سعی می‌کنم درباره داوری صحبتی نکنم و در حین بازی هم اعتراضات جزئی داشتم و فکر نمی‌کنم برد و باخت این بازی ربطی به داوری داشته باشد.

سامری در خصوص پیش‌بینی بازی روز پنجشنبه هفته آینده با رعد پدافند اهواز، گفت: با این وضعیت تیم پیش‌بینی برد برابر هیچ تیمی را نداریم و در هر بازی باید وارد زمین شویم و ببینیم چه نتیجه‌ای کسب می‌شود.

وی بیان کرد: با باخت امشب کارمان در پلی‌آف هم سخت شد و باید به جلو برویم و ببینیم چه نتیجه‌ای برای ما رقم می‌خورد.

منبع: فارس

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها