مردم‌یاری در مناطق مرزی از برنامه‌های اصلی سپاه است

فرمانده منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه گفت: در این چند سال اخیر یکی از موضوعات مهم سپاه‌ پاسداران بحث مردم‌یاری ومحرومیت‌زدایی در مناطق مرزی است.

مردم‌یاری در مناطق مرزی از برنامه‌های اصلی سپاه است

به گزارش خبر فوری به نقل از فارس، سردار علی عظمایی امروز در بندرلنگه با اشاره به افتتاح بیمارستان صحرایی نیروی دریایی سپاه در بندردیوان، اظهار کرد: در این چند سال اخیر یکی از موضوعات مهم سپاه پاسداران بحث مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی در مناطق مرزی است و ارائه خدمات پزشکی و درمانی به مردم مرزنشین جنوب کشور از جمله خدمات این نیرو در همین راستا است.

وی افزود: اکنون شاهد برپایی چهارمین بیمارستان صحرایی طی این چند سال اخیر در این منطقه هستیم و در سال‌های گذشته نیز این بیمارستان در دهستان گزیر، بندرمغوئیه و بندرشناس شهرستان بندرلنگه برپا شده بود.

فرمانده منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه اضافه کرد: این بیمارستان مجهز برای خدمات‌رسانی به مردم مرزنشین به صورت ویزیت و سایر خدمات‌درمانی رایگان برپا شده و دارای اتاق عمل، سونوگرافی و ارتوپدی نیز است و پزشک متخصص دندانپزشکی، قلب و عروق، زنان و زایمان در این بیمارستان برای ویزیت بیماران از سایر نقاط شهرستان حضور دارند.

عظمایی با اشاره به تأکیدات امام راحل و مقام معظم رهبری در خصوص خدمات‌رسانی به مردم مناطق محروم، تصریح کرد: هدف اصلی ما حفظ وحدت و خدمات‌رسانی برای همه آحاد جامعه است و امروز هم همکاران ما در بهداری نیروی‌دریایی‌سپاه نیز در حال ارائه خدمت پزشکی به اهالی اهل سنت این منطقه هستند.

وی گفت: این بیمارستان صحرایی به مدت یک‌هفته در بندر دیوان دایر می‌باشد و تمامی خدمات درمانی آن به‌صورت رایگان به مردم شهرستان بندرلنگه ارائه خواهد شد.

منبع: فارس

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها