دست بازیکنانم را می‌بوسم/ قول دادیم، جنگیدیم و پیروز شدیم

سرمربی تیم بسکتبال «یس آل» گرگان گفت: دست همه بازیکنانم را می‌بوسم چون امشب با تمام وجود تلاش کردند تا پیروز شویم.

دست بازیکنانم را می‌بوسم/ قول دادیم، جنگیدیم و پیروز شدیم

به گزارش خبر فوری به نقل از فارس از گرگان، صالح مخدوم امشب پس از پیروزی برابر تیم بسکتبال نفت آبادان در گفت‌وگو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: دست همه بازیکنانم را می‌بوسم چون امشب با تمام وجود تلاش کردند تا پیروز شویم.

وی ادامه داد: تمام بازیکنانم از ابتدای بازی جنگیدند و نتیجه تلاش‌هایشان را امشب مقابل این همه هوادار عاشق بسکتبال گرفتند.

سرمربی تیم بسکتبال «یس آل» گرگان خاطرنشان کرد: از مهندس هامان هاشمی عزیز مدیر و حامی مالی این تیم تشکر می‌کنم که امشب جایش در این پیروزی خالی بود و به دلیل مسائل کاری نتوانست در سالن حاضر شود.

مخدوم تاکید کرد: حمایت هواداران امشب بی‌نظیر بود و خیلی خوب حمایتمان کردند و ما گفته بودیم که می‌توانیم روز به روز بهتر باشیم و بازی قبلی به دلیل مصدومیت چند بازیکن نتوانستیم خوب ظاهر شویم اما در بازی امروز توانستیم یک بسکتبال خوب را نمایش دهیم.

وی در خصوص از دست دادن ناگهانی اختلاف امتیاز در کوارتر پایانی خاطرنشان کرد: از نظر مهره‌ای اگر تیم آبادان را با ما مقایسه کنید اصلا این دو تیم قابل مقایسه نیستند و بچه‌های ما خسته می‌شوند و خطاهایشان افزایش پیدا می‌کند اما خوشبختانه توانستیم بازی را نگه‌داریم و پیروز شویم.

سرمربی تیم بسکتبال «یس‌آل» گرگان در خصوص از دست دادن موقعیت‌های حساس توسط نیما بخشی در این بازی تاکید کرد: من از همه بازیکنانم راضی هستم حتی بازیکنانی که روی نیمکت بودند با جان و دل روی نیمکت نشستند و خواستند در کنار هم و در قالب یک تیم پیروز شویم.

مخدوم گفت: دو روز گذشته در رختکن همین سالن به همدیگر تعهد دادیم که این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم و با تمام توان جنگیدیم و پیروز شدیم.

وی در خصوص اعتراض به داوری تاکید کرد: در هیجان بازی این مسائل پیش می‌آید و شاید اعتراضات من هم درست نبود اما داوران همیشه کار خودشان را انجام می‌دهند و من از همه تشکر می‌کنم.

براساس این گزارش، تیم بسکتبال «یس آل» گرگان دوشنبه هفته آینده در اهواز با رعد پدافند دیدار خواهد کرد.

منبع: فارس

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها