ریاست هیئت‌های ورزشی شغل به حساب نمی‌آید

رئیس فراکسیون ورزش مجلس گفت: در اصلاح اساسنامه فراکسیون‌های ورزشی ریاست هیئت‌ها دیگر شغل به حساب نمی‌آیند و این طرح به‌زودی در دولت اجرایی می‌شود.

ریاست هیئت‌های ورزشی شغل به حساب نمی‌آید

به گزارش خبر فوری به نقل از ایسنا، محمدرضا تابش در نشست با نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس و روسای هیئت‌های ورزشی هرمزگان اظهار کرد: این هنر ورزش است که دور از نگاه‌های سیاسی به یک حرکت اجتماعی تبدیل‌شده و نیازمند نگاه ویژه مسئولین در این حوزه به‌خصوص ورزش بانوان هستیم.

وی ادامه داد: انصافاً نمایندگان هرمزگان کار بلد و پیگیر هستند و همه علاوه بر اینکه در سطوح کلان و ملی نقش آفرینند به دنبال احقاق حقوق هرمزگان هستند.

تابش افزود: به دنبال این موضوع نیستم که کارهای انجام‌شده را رسانه‌ای کنم ولی پیگیر این موضوع هستم که کارها به‌خوبی در جامعه صورت گیرند.

وی اظهار کرد: وضعیت ورزش نیز به اقتصاد وابسته است و تصمیمات ما باید تصمیمات علمی باشند تا نتیجه ثمربخش را داشته باشند و پتانسیل‌های فراوانی در زمینه‌های مختلف در کشور وجود دارند که باید مورداستفاده قرار گیرند.

این نماینده مجلس اضافه کرد: اقتصاد ورزش را باید سامان دهیم و ساختار را اصلاح کنیم و با اتحاد و وحدت کارهای بزرگی را در کشور رقم بزنیم که در پی آن نیز ورزش ما هم وضعیت مطلوب‌تری پیدا می‌کند.

وی تصریح کرد: به دیدگاه بنده مجلس در زمینه ورزش خیلی خوب کار کرده است و در برنامه ششم توسعه این موارد بیان‌شده که باید از فرصت‌ها به‌درستی بهره‌گیری کنیم.

تابش خاطرنشان کرد: در اصلاح اساسنامه فراکسیون‌های ورزشی ریاست هیئت‌ها دیگر شغل به حساب نمی‌آیند و این طرح به‌زودی در دولت اجرایی می‌شود.

وی در پایان گفت: بر مبنای نشست امروز و جمع‌بندی‌های صورت گرفته باید گفت ظرفیت‌ها علیرغم مشکلات بسیار هستند و این جلسات بسیار تأثیرگذار هستند و نتایج ثمربخشی دارند.

منبع: ایسنا

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها