عجیب اما واقعی؛ سرقت بیش از هزار تن پودر آلومینیوم از یک فروند کشتی در بندرعباس

فرمانده انتظامی هرمزگان از دستگیری سارقان محموله هزار و ۱۰۰ تنی پودر آلومینیوم از یک فروند کشتی در بندرعباس خبر داد.

عجیب اما واقعی؛ سرقت بیش از هزار تن پودر آلومینیوم از یک فروند کشتی در بندرعباس

سردار غلامرضا جعفری، فرمانده انتظامی هرمزگان گفت:در پی سرقت محموله هزار و ۱۰۰ تنی پودر آلومینیوم از یک فروند کشتی در بندرعباس و عدم ثبت و فقدان اطلاعاتی از ماهیت و یا آثاری از سرقت محموله در سیستم، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان مجرب اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سردار جعفری افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با بازبینی همه اوراق و مدارک مرتبط با تخلیه محموله از یک کشتی چینی دریافتند که محموله مورد نظر توسط سارقان از اسکله خارج و در استان‌های مرکزی کشور به فروش رسیده است.

او گفت: با اقدامات اطلاعاتی و فنی به عمل آمده شبکه گسترده‌ای از سارقان و خریداران اموال مسروقه در ۲ استان مرکزی کشور و شهرستان بندرعباس شناسایی شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان افزود: ماموران با اخذ نیابت قضایی به دو استان مرکزی کشور اعزام شدند و طی چند عملیات جداگانه و ضربتی ۱۸ سارق و مالخر محموله‌های پودر آلومینیوم را دستگیر و به بندرعباس منتقل کردند.

سردار جعفری گفت: متهمان پس از اعتراف به جرم ارتکابی، با قرار مناسب روانه زندان شدند.

او با اشاره به کشف هزار و ۱۰۰ تن محموله پودرآلومینیوم سرقت شده به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال، افزود: از پودر آلومینیوم در صنعت پزشکی و داروسازی، تولید شمش و ورق آلومینیوم، تولید انواع مواد آتش بازی، تولید لوازم خانگی، لوازم آرایشی و مواردی دیگر استفاده می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • محمد
    0

    اولا به سرقت بگویید همان دزدی ثانیا چه شده که این همه دزد پیدا شده؟ مسلما ضعف قوانین و ضعف اجراء وجود دارد قدیما دزدها کهره ای بره ای می دزدیدند خیلی زیادش می گفتند شتر با بارش دزدیده شده حالا در دزدی ما دوران پسا پست مدرنیته را می گذرانیم

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      نوش جوشن

  • شهروند ایرانی
    0

    ]چگونه است بیش از هزارتن ، هزارتن!؟!؟!!!!! از یک ماده سرقت میشه کس متوجه نمیشه؟!!!!......

  • ناشناس
    0

    این سرقت دیگه خیلی عجیبه !!!! من چند بار خوندم گفتم اشتباه ندیده باشم که هزار و ۱۰۰تن پودر آلومینیم از اسکله سرقت شده و هنوز متحیرم سارق چطوری این محموله رو از اسکله دزدیده!!!!! حفاظت اسکله ، درب خروج ، مامور گمرک و کلی مراحل هست تا بخواد چیزی از اسکله خارج بشه حالا اینا رو چطوری بردن و فروختن خیلیه ؟؟؟؟

  • لزی
    0

    دو روز دیگه کارخونه المهدی را سوار کشتی میکنند بارک الله

  • ایرانی
    0

    مگه چیز جدیدیه همه تعجب کردند؟؟ بابا کوچکترین کار درمملکت ما دزدیه. از سه هزار میلیارد بگیر و دکل نفتی بگیر و سلطان سکه سلطان گوشت و سلطانهای دیگر و یه کانتینر طلا و دلار بگیر و .... من موندم این مردم از هزار تن ناقابل پدر آلومنیوم که دیگه جای تعجب نداره!!!!!!!!!!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها