جشنواره یلدای کارگری در سیستان‌وبلوچستان مجازی برگزار می‌شود

معاون اجتماعی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: جشنواره یلدای کارگری این استان امسال به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی ۳۰ آذر در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

جشنواره یلدای کارگری در سیستان‌وبلوچستان مجازی برگزار می‌شود

سید مهدی امیرجهانشاهی روز چهارشنبه اظهارداشت: این برنامه از سوی اداره‌کل امور ورزشی با حمایت معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت متبوع همزمان با سراسر کشور در استان با برنامه‌های متنوعی شامل آیین‌ها و سنت‌های شب چله مثل شاهنامه خوانی، بازی‌ها و تفریحات، اجرای موسیقی‌های بومی و محلی برگزار می‌شود.

وی هدف از برپایی این جشنواره را ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین خانواده کار و تلاش عنوان کرد.
معاون اجتماعی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان شعار جشنواره یلدای کارگری را توسعه ورزش کارگری، پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی بیان کرد و اظهارداشت: صیانت و سلامت جامعه کار و تلاش و ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین کارگران و خانواده‌های آنان بسیار حائز اهمیت است و ما در این جشنواره تلاش می‌کنیم در شرایط کرونایی حاکم بر جامعه و در بستر فضای مجازی لحظات مفرح و شادی را رقم بزنیم.
وی تاکید کرد: هم استانی‌های عزیز برای اطلاع از نحوه شرکت در جشنواره به سایت اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و صفحات این اداره‌کل در اینستاگرام مراجعه کنند.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها