درمان ۱۰۷ بانوی معتاد در مرکز ترک اعتیاد زنان خراسان‌جنوبی

مدیر مرکز ترک اعتیاد زنان در خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه بیشترین مشکل در حوزه درمان بانوان هزینه‌ها است، گفت: در حال حاضر ۱۰۷ نفر از بانوان درگیر اعتیاد تحت درمان هستند .

درمان ۱۰۷ بانوی معتاد در مرکز ترک اعتیاد زنان خراسان‌جنوبی

به گزارش خبر فوری به نقل از ایسنا، ملیحه گنجی‌فرد، مدیر مرکز ترک اعتیاد زنان در خراسان‌جنوبی، در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهارکرد: مرکز ترک اعتیاد بانوان و موسسه جاده وصال از سال ۹۲ راه‌اندازی شده و تا کنون اقدامات بسیار ارزنده‌ای را انجام داده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای راه اندازی این مرکز تا کنون ۴۸۰ نفر از بانوان معتاد درمان شده‌اند، افزود: از مجموع بانوان درمان شده تعداد ۱۰۷ نفر نیز از ابتدای سال جاری تحت درمان قرار گرفته‌اند.

مدیر مرکز ترک اعتیاد زنان در خراسان جنوبی بیان کرد: در سال جاری بیس از ۶۰ درصد هزینه‌های درمان که تعداد ۶۳ نفر هستند را شورای هماهنگی مبازره با مواد مخدر استان پرداخت کرده است.

گنجی‌فرد با بیان اینکه خرین باید با دید روشن فکرانه در این زمینه ورود پیدا کنند، اظهار کرد: در خصوص بیمه بهبودیافتگان نیز تا کنون هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

وی با اشاره به اینکه خدمات پس از ترخیص بهبودیافتگان باید افزایش پیدا کند، افزود: بهبود یافتگان پس از یک سال از دوره پاکی می‌توانند تسهیلات دریافت کنند اما متاسفانه در زمینه ضامنین مشکلات بسیاری دارند و باید در این خصوص نیز تدابیر لازم اندیشیده شود.

نادی، مدیر مرکز ترک اعتیاد آقایان در خراسان‌جنوبی نیز در این جلسه، اظهار کرد: تا کنون ۲۱۹۹ مریض در مرکز ترک اعتیاد استان درمان شده‌اند.

وی بیان کرد: از مجموع افراد تحت درمان در مرکز تعداد ۵۶۰ نفر بهبودی کامل را به دست آوده‌اند و شرایط لازم برای توانمند شدن را دارند.

مدیر مرکز ترک اعتیاد آقایان در خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه بیشترین دغدغه مراکز ترک اعتیاد در زمان خروج افراد است، یادآور شد: نگاه مردم و جامعه باید بر روی مراکز ترک اعتیاد تغییر پیدا کند.

منبع: ایسنا

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها