آمادگی ۱۸ هزار راهدار برای خدمات‌رسانی در جاده‌های کشور

مدیرکل دفتر بحران و تجهیز ماشین‌آلات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: در حال حاضر ۱۸ هزار نفر راهدار در کشور فعالیت می‌کنند و این راهدارها آماده خدمات رسانی در فصل زمستان هستند.

آمادگی ۱۸ هزار راهدار برای خدمات‌رسانی در جاده‌های کشور

به گزارش خبر فوری به نقل از تسنیم از اردبیل، داریوش نصر صیح امروز در مراسم تجلیل از راهداران در اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر 18 هزار نفر راهدار در کشور فعالیت می‌کنند و این راهدارها آماده خدمات‌رسانی در فصل زمستان هستند تا با آمادگی کامل در جاده‌های کشور حضور داشته باشند.

وی با اشاره به این که راهداران کشور تلاشگر جامعه هستند افزود: این راهداران بدون هیچ ادعایی در جاده‌های کشور خدمت می‌کنند که تلاش شبانه‌روزی راهداران د ر این زمینه شایسته تقدیر و قدردانی است.

مدیرکل دفتر بحران و تجهیز ماشین‌آلات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: براساس آمارهای ارائه شده روزانه 14 میلیون سفر در کشور انجام می‌شود که در این زمینه راهداران وظایف خطیر و حساسی بر عهده دارند تا به مسافرانی که در جاده‌های کشور تردد دارند خدمات‌رسانی کنند.

نصر اظهار کرد: در بودجه کشور کاهش نسبی در بخش‌های عمرانی دیده می‌شود ولی اگر کارهای بیشتری انجام شود بی‌شک می‌توان بودجه زیادی در حوزه‌های مختلف جذب کرد.

وی اقدامات انجام شده در اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان را خوب ارزیابی کرد و بیان کرد: در فصل زمستان نشاهد خدمات‌رسانی به راهداران اردبیلی هستیم که همیشه در صحنه آماده بوده و برای بازگشایی راه‌های مسدود شده در برف و کولاک تلاش کرده‌اند.

منبع: تسنیم

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها