۳ گروه جهادی از استان سمنان به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه اعزام‌شد

معاون هماهنگی کننده سپاه استان سمنان گفت: ۳ گروه جهادی از استان سمنان به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه اعزام‌شده است.

۳ گروه جهادی از استان سمنان به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه اعزام‌شد

به گزارش خبر فوری به نقل از تسنیم، منصور شوقانی پیش از ظهر امروز در جلسه کمسیون کمک به زلزله‌زدگان استان کرمانشاه اظهار داشت: سه گروه جهادی با عرصه‌های مختلف خدمت‌رسانی به 7 روستا منطقه سر پل ذهاب کرمانشاه از سوی بسیج سازندگی استان سمنان اعزام‌شده است.

وی با بیان اینکه این تیم‌ها در قالب فعالیت‌های پزشکی، مشاوره‌ای و خدماتی و پخش مواد غذایی به این مناطق اعزام شدند افزود: در این برهه به مردم زلزله‌زده آسیب روحی نیز واردشده که باید با برنامه‌های فرهنگی و مشاوره‌ای نیز به آنان رسیدگی کرد.

جانشین فرماندهی سپاه استان سمنان اعلام کرد:7 روستای زلزله‌زده منطقه ثلاث باباجانی درمجموع 336 خانوار دارد که رسیدگی و خدمت‌رسانی به آنان بر عهده سپاه استان سمنان است.

وی با اشاره به جمعیت این روستاها خاطرنشان کرد: این مناطق بالغ‌بر یک هزار و 600 نفر جمعیت دارد که 263 خانه تخریب 100 درصد شده است.

ایرج رئیسیان مدیرکل مدیریت بحران استان نیز در این جلسه اظهار داشت: هماهنگی لازم بین دستگاه‌های اجرایی، شهرداری‌های سطح استان جهت تهیه و ارسال امکانات خودرویی سنگین و سایر تجهیزات موردنیاز مناطق زلزله‌زده در دستور کار قرار دارد.

وی با تأکید بر لزوم مشارکت و همکاری همه مردم با سپاه استان برای خدمت‌رسانی به هم‌وطنان کرمانشاهی بیان کرد: حضور در بین مردم آسیب‌دیده، ابراز همدردی با آسیب دیدگان و ارائه مشاوره‌های لازم برای برگشت‌پذیری به شرایط عادی و خوداتکایی و مشارکت در بازسازی از دیگر اقدامات دستگاه‌های خدمت رسان استان سمنان است.

منبع: تسنیم

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها