نایب رییس زنان فدراسیون قایقرانی:

به‌زودی لیگ برتر قایقرانی را آغاز می‌کنیم

نایب رییس فدراسیون قایقرانی با بیان اینکه به‌زودی لیگ برتر را برگزار می‌کنیم، گفت: منتظر مجوز ستاد مبارزه با کرونا هستیم و تا قبل از آغاز سال جدید این مسابقات برگزار می‌شود.

به‌زودی لیگ برتر قایقرانی را آغاز می‌کنیم

کتایون اشرف اظهار داشت: به‌دنبال این هستیم تا هر چه سریع‌تر مسابقات لیگ برتر را برگزار کنیم منتهی باید ستاد مبارزه با کرونا مجوز برپایی این رقابت‌ها را صادر کند. برگزاری لیگ به پشوانه سازی فدراسیون و قدرتمند کردن ورزشکاران کمک می‌کند.

وی درخصوص تمدید اردوی ملی‌پوشان عنوان کرد: به دلیل آنکه احتمال دادیم شرایط بیرون برای سلامتی آنان خطرناک است اردوی تیم‌های ملی پاراکانو، روئینگ و اسپرینت را با نظر سرمربیان تمدید کردیم.

نایب رییس زنان فدراسیون قایقرانی ادامه داد: تاکنون مشکلی در برگزاری اردو نداشتیم و خوابگاه‌ها با فاصله قرار گرفت. این اردو با رعایت پروتکل بهداشتی برگزار شد و حتی در پخت غذا هم نظارت‌های لازم را انجام دادیم.

وی با اشاره به اینکه منتظر تصمیمات جدید فدراسیون جهانی هستیم، گفت: آخرین تاریخی که فدراسیون برای مسابقات گزینشی المپیک اسپرینت و روئینگ اعلام کرد در اسفند و اردیبهشت بود و فعلا خبری از تاریخ جدید یا قطعیت برای برگزاری این رویدادها در این زمان نیست.

اشرف در پاسخ به اینکه شانس مدال ‌وری در این مسابقات چقدر است، خاطرنشان کرد: شرایط خیلی دشواری را پشت‌سر گذاشتیم و در پیش داریم. فوق العاده سخت کار می‌کنیم. هر چند رقیبان قوی داشتیم اما کرونا مزید برعلت شد تا شرایط سخت‌تری را تجربه کنیم زیرا رقبا شرایط دشواری اکنون ندارند و به راحتی به تمرینات خود ادامه می‌دهند. امیدوارم مدالی در این مسابقات کسب کنیم و تمام تلاشمان را خواهیم کرد.

وی یکی از بزرگترین برنامه‌های فدراسیون را تربیت مربی دانست و افزود: با حمایت فدراسیون جهانی دوره‌های آموزشی برای مربیان خود در بخش اسلالوم، اسپرینت و پاراکانو زیر نظر مدرسان جهانی برگزار می‌کنیم. از برنامه‌های دیگر ما تقویت ورزشکاران و توسعه این رشته در استان‌ها است.

منبع: ایرنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها