۳۰۳ هزار نفر در اردبیل غربالگری کرونایی شدند

فرماندار اردبیل گفت: در اجرای طرح شهید سلیمانی ۷۹ هزار خانوار باجمعیت ۳۰۳ هزار نفر در این شهرستان غربالگری شده‌اند و با شناسایی مبتلایان، آن‌ها تحت پوشش خدمات بهداشتی قرار گرفتند.

۳۰۳ هزار نفر در اردبیل غربالگری کرونایی شدند

مسعود امامی‌یگانه اظهار داشت: در اجرای طرح شهید سلیمانی 79 هزار خانوار باجمعیت 303 هزار نفر در این شهرستان غربالگری شده‌اند و با شناسایی مبتلایان، آن‌ها تحت پوشش خدمات بهداشتی قرار گرفتند.

امامی‌یگانه افزود: این طرح در راستای شناسایی افراد مبتلا و خدمات‌رسانی بسیار تاثیرگذار بوده و همکاری مردم هم در این زمینه ستودنی است.

وی با اشاره به وضعیت قرمز کرونا در اردبیل و ابلاغیه ستاد ملی کرونا مبنی بر تمدید یک هفته‌ای اجرای محدودیت‌ها در این شهر افزود: با همکاری دستگاه‌های متولی، بازاریان، اصناف و مردم، این طرح با جدیت اجرا می‌شود.

فرماندار اردبیل با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم اظهارداشت: شهروندان از برگزاری مراسم ترحیم چه در منزل و آرامستان‌ها خودداری کنند و مراسم تشییع و خاکسپاری نیز با حضور محدود بستگان درجه یک برگزار شود.

امامی‌یگانه گفت: محدودیت‌های کرونایی در راستای ارج نهادن به سلامت مردم انجام می‌شود و اگر در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و اجرای محدودیت‌ها کوتاهی شود، شاهد داغدار شدن خانواده‌ها خواهیم شد.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها