جشنواره ملی «رسانه-شهر» در شیراز تمدید شد

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز اعلام کرد: جشنواره ملی «رسانه-شهر» در شیراز تمدید شد.

جشنواره ملی «رسانه-شهر» در شیراز تمدید شد

مرتضی جعفری گفت: با توجه به استقبال خبرنگاران و عکاسان خبری کشور از جشنواره ملی «رسانه-شهر» و درخواست‌های متعدد، مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا پنجم دی ماه تمدید شد.

وی افزود: مهلت اولیه ارسال آثار تا ۱۵ آذر بود که تاکنون فعالان رسانه‌ای استان‌های فارس، تهران، خراسان رضوی، بوشهر، اصفهان، آذربایجان شرقی، گیلان، خوزستان و کردستان آثار خود را به این جشنواره ارسال کرده‌اند.

رئیس سازمان فرهنگی شهرداری شیراز، عنوان کرد: فراخوان جشنواره ملی «رسانه-شهر» با محور روزنامه‌نگاری شهری در ۳ رشته مصاحبه، گزارش و عکس خبری اعلام شده و خبرنگاران سراسر کشور تا پنجم دی ماه فرصت دارند در هر رشته، دو اثر خود را به دبیرخانه جشنواره(فرهنگسرای رسانه شیراز) یا نشانی پست الکترونیکی shirazmediaculturalcenter@gmail.com ارسال کنند.

وی «فضاهای تعاملی و انسان‌محور، بافت تاریخی، باغ‌ها و فضای سبز شهری، مبلمان و زیباسازی شهری، اقتصاد شهری، بازیافت و مدیریت پسماند، آسیب‌های اجتماعی، توسعه گردشگری، سبک زندگی، اخلاق و فرهنگ شهروندی، حمل و نقل عمومی، کاهش آلودگی هوا، بازآفرینی شهری» را موضوعات محور اصلی جشنواره رسانه شهر اعلام کرد و گفت: «شیراز شهر دوستدار کودک»، «شیراز پایتخت کتاب ایران» و «شیراز شهر جهانی صنایع دستی» موضوعات بخش ویژه جشنواره هستند که در این محورها نیز می‌توان در هر رشته ۲ اثر ارسال کرد.

جعفری با اشاره به ایجاد زمینه برای شرکت شهروند-روزنامه نگارها و شبکه‌های اجتماعی در جشنواره رسانه شهر نیز گفت: صفحات اینستاگرامی که با محوریت موضوعات فراخوان جشنواره به تولید محتوا می‌پردازند می‌توانند در «رسانه شهر» شرکت کنند.

وی اضافه کرد: در بخش اصلی در هر رشته، جایزه اثر برگزیده ۳ میلیون تومان خواهد بود و از دو اثر نیز با جایزه یک میلیون تومانی تقدیر می‌شود. همچنین در بخش ویژه یک اثر به عنوان برگزیده معرفی و از دو اثر نیز تقدیر خواهد شد.

به گزارش : آثار ارسالی باید در بازه زمانی اول فروردین ۱۳۹۸ تا حداکثر ۱۵ آذرماه ۱۳۹۹ تولید و منتشر شده باشند.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها