فال روزانه شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۹

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه، صرفاً جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۹

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. در سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید بیشتر از همیشه با مهر و محبت دوستان و آشنایان روبه‌رو خواهید شد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و رابطه گرمی با دوستان و آشنایان برقرار کنید و برای حل مشکلات از آن‌ها کمک بگیرید. سال تولدتان فرصت مناسبی است تا تغییر مهمی که مدت‌ها پشت گوش انداخته‌اید را عملی کنید و با انجام این تغییر، زندگی خود را دگرگون نمایید. دی ماه امسال زمان بسیار حساسی برای شما است و در این ماه با مشکلات مالی شدیدی روبرو خواهید شد، به هر قیمتی که شده این مشکلات را پشت سر بگذارید و مطمئن باشید که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد و در آینده اوضاع از چیزی که هست، بهتر خواهد شد. بهمن ماه امسال زمانی است که دوستان و آشنایان دور شما جمع شوند و پذیرای محبت اطرافیان باشید. در اولین فرصت محبت اطرافیان را جبران کنید و به آشنایان ثابت نمایید که از هر فرصتی برای کمک به آن‌ها بهره می‌گیرید. در خرداد سالی که از راه می‌رسد یکی از دوستان به مشورت با شما نیاز پیدا می‌کند، سنگ صبوری برای این فرد باشید و وی را از نصحیت‌های خود محروم نکنید. مرداد سال آینده زمان عاشقی شما است و در این ماه عشقی گرم و پرحرارت را تجربه خواهید کرد. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با تلاش و کوشش به پایان برسانید و خاطره‌های خوش این سال را برای همیشه در ذهن خود و اعضای خانواده ماندگار کنید.

فروردین

برای رسیدن به آرامش از مدیتیشن و انجام کار‌های مذهبی کمک بگیرید. به لحاظ مالی روز بسیار خوبی را در پیش‌رو دارید و اگر حواس‌تان را حسابی جمع کنید، در معامله‌ها پول خوبی به جیب می‌زنید، از این وضعیت درس بگیرید و در آینده زمینه افزایش درآمد و سود را فراهم نمایید. قرار است تا به همراه دوستان و رفقای قدیمی دور هم جمع شوید و لحظه‌های خوبی را تجربه کنید، این اتفاق را غنیمت بدانید و به دوستان خود ثابت کنید که بودن در کنار آن‌ها مایه خوشی و نشاط شما را فراهم می‌کند. با حس و حال تازه‌ای از عاشقی روبرو خواهید شد. به فردی بدهکار هستید و امروز موعد پرداخت بدهی‌تان سررسیده‌است، این بدهی را پرداخت نمایید و به این فرد ثابت نمایید که انسان خوش‌حسابی هستید.

اردیبهشت

روزی سرشار از خوشی و نشاط را آغاز کرده‌اید و از شادی در پوست خود نمی‌گنجید، این نشاط و شادی را با اعضای خانواده به اشتراک بگذارید و خاطره خوشی‌های امروز را در ذهن اطرافیان ماندگار کنید. پول خود را در بازار املاک و مستغلات سرمایه‌گذاری نمایید. به همسر یا عشق‌زندگی‌تان احترام بیشتری بگذارید. امروز به غیر از عشق و محبت چیز دیگری از همسر یا عشق‌زندگی‌تان نخواهید دید. علاقه زیادی به تنهایی دارید و امروز شرایطی برای خلوت و تنهایی پیدا می‌کنید. عازم سفری هستید و در این سفر با فردی آشنا می‌شوید و رفاقت بلندمدتی میان شما و این فرد شکل می‌گیرد.

خرداد

فرصتی برای ورزش و تحرک پیدا می‌کنید، به لطف این فرصت، انرژی بیشتری پیدا کنید و با ورزش، سلامت خود را تضمین نمایید. اهل ولخرجی و خرید‌های غیرضروری نیستید و همیشه حوا‌س‌تان به دخل‌و‌خرج‌تان هست، به همین دلیل پس‌انداز قابل‌قبولی اندوخته‌اید و نگرانی مالی ندارید، امروز به اهمیت پس‌انداز و صرفه‌جویی پی‌خواهید برد چرا که به مشکل مالی برخورد می‌کنید و این مشکل را به‌راحتی با کمک پس‌اندازی که کنار گذاشته‌اید حل خواهید کرد. یکی از اطرافیان فرزندی به دنیا آورده و امروز به جشن و سروری برای این نورسیده دعوت شده‌اید. دلباخته دلداری هستید، اما این عشق یک‌طرفه است و از چنین عشقی تنها سوزوگدازعاشقی نصیب‌تان خواهد شد. احتمال ایجاد سوء‌تفاهمی میان شما و یکی از همکاران یا همسایه‌ها وجود دارد.

تیر

انسان آرامی هستید و همیشه از حاشیه‌ها دوری می‌گیرید، این رویکرد امروز به کمک شما می‌آید و به رغم اینکه مشکلات زیادی در اطراف‌تان وجود دارد، آرامش‌تان را حفظ خواهید کرد. به لحاظ مالی روز بسیار حساسی را در پیش دارید و اگر امروز بیشتر از همیشه حواس‌تان را جمع نکنید، ضرر هنگفتی را تجربه خواهید کرد. روی موفقیت یکی از اعضای خانواده حساب باز کر‌ده‌اید و توقع‌های زیادی از ایشان دارید، اما امروز به این نتیجه می‌رسید که این توقع‌ها بی‌جا است و نباید انتظار بیش‌ازحدی از این فرد داشته باشید و او را تحت فشار قرار دهید. با اتفاق فرخنده‌ای در رابطه با همسر یا عشق‌زندگی‌تان روبرو خواهید شد. روحیه‌ای خجالتی دارید و نظرهای‌تان را در میان جمع مطرح نمی‌کنید، این رویکرد نبود اعتمادبه‌نفس را در شما تقویت کرده و باعث شده تا دوستان و اطرافیان آن‌گونه که انتظار دارید روی شما حساب‌باز نکنند. در نتیجه ادامه این رویکرد به صلاح شما نیست و از امروز خجالت را کنار بگذارید و نظر‌های خود را با صدایی بلند و رسا در میان جمع مطرح نمایید. دوستان و آشنایان درک کاملی از شما ندارند و این وضعیت شما را در موقعیت بدی قرار داده است.

مرداد

انسان سخاوتمندی هستید و دستی گشاده دارید، این روحیه شما را به انسان محبوب و مردم‌داری در میان اعضای خانواده و اطرافیان تبدیل کرده است. در نتیجه گشاده‌دستی را ادامه دهید و تا می‌توانید دست اطرافیان را بگیرید. به نظر‌های اطرافیان احترام بگذارید. جادوی عشق و محبت را دست‌کم نگیرید و با اطرافیان مهربان‌تر باشید. اجازه ندهید کار عقب‌افتاده‌ای از امروز به فردا موکول شود. عاشق شده‌اید و قصد دارید امروز عشق خود را با محبوب‌تان درمیان بگذارید. به فکر افزایش آگاهی و دانش خود باشید و از از هر فرصتی برای هم‌صحبتی با افراد آگاه و نکته‌سنج بهره بگیرید.

شهریور

با فکر کردن به نکات مثبت زندگی، انرژی بگیرید و روحیه خودتان را حفظ کنید. از توانایی خود برای جلب‌نظر اطرافیان نهایت استفاده را ببرید. احتمال دارد که شکست عشقی را تجربه کنید، اما اجازه ندهید این شکست بیش‌از‌حد شما را افسرده کند. به مشکل حقوقی برخورد کرده‌اید و کاری از دست‌تان برای حل این مشکل بر نمی‌آید، در این شرایط به جای اینکه زانوی غم به بغل بگیرید، سری به وکیل حاذقی بزنید و خاطرجمع باشید که این وکیل بهترین راه را برای حل این مشکل حقوقی، پیش‌پای شما قرار خواهد داد. وقت خود را با انجام کار‌های غیرضروری و پیش‌پاافتاده سپری نکنید.

مهر

سری به بزرگ‌تر‌ها بزنید و از آن‌ها دلجویی کنید. قدر لحظه‌های زندگی خود را بدانید و تا می‌توانید عاشقی کنید. روزی سرشار از نشاط و شادکامی و خبر‌های خوش انتظار شما را می‌کشد. کار‌های خیر بیشتری انجام دهید و به خاطر داشته باشید که هر چیزی که بکارید، همان را برداشت خواهید کرد. به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز کرده‌اید و از جایی که انتظارش را نداشتید، سودی روانه حساب‌های بانکی‌تان خواهد شد. روحیه‌ای مسئولیت‌پذیر را در قبال اعضای خانواده درپیش بگیرید. خساست را کنار بگذارید و از هر فرصتی برای کمک به اطرافیان بهره بگیرید. غصه‌ای که به جان شما نشسته، زودتر از چیزی که فکرش را بکنید از بین می‌رود. کار‌ها را زودتر از همیشه به پایان برسانید و فرصتی را برای استراحت کنار بگذارید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که لیاقت محبت‌های‌تان را دارد.

آبان

بیماری که گرفتار آن هستید امروز رو به بهبود خواهد گذاشت. فکر بکری به ذهن شما خطور کرده و بر این باور هستید که انجام این فکر شما را به سود و ثروت چشمگیری خواهد رساند. این باور کاملا درست است و به هر قیمتی که شده زمینه اجرای این فکر بکر را فراهم کنید و مطمئن باشید که با موفقیت و پیشرفت فاصله چندانی ندارید. وقتی را برای اعضای خانواده کنار بگذارید و به آن‌ها ثابت کنید که به فکرشان هستید. عشقی غیرمنتظره انتظار شما را می‌کشد و امروز چشم‌تان به محبوبی می‌افتد و عاشق می‌شوید، اما مواظب این عشق باشید چرا که با عشقی ماندگار روبرو نیستید و آتش این عشق زودتر از چیزی که فکر کنید در دل‌تان خاکستر می‌شود. کار‌های عقب‌افتاده را انجام دهید و کاری را به فردا موکول نکنید. امروز فرصتی برای استراحت پیدا نمی‌کنید و مجبور می‌شوید تا پاسی از شب کار کنید. فرصتی پیدا می‌کنید تا با همسر یا عشق‌زندگی‌تان گل بگویید و گل بشنوید.

آذر

بیشتر از روز‌های گذشته مواظب سلامتی‌تان باشید. احتمال زیادی وجود دارد که میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان بر سر مشکلات مالی مشاجره‌ای ایجاد شود. رویکردی همراه با آرامش و متانت به حل مشکلات در پیش بگیرید. برای حل مشکلات یکی از اعضای خانواده پا پیش بگذارید. به همسر یا عشق‌زندگی‌تان ثابت کنید که بیشتر از همیشه دوستش دارید. فرصتی برای مسافرت در پیش دارید. اطرافیان امروز با انجام کاری، زمینه شادی و دلخوشی شما را فراهم می‌کنند. به افراد ناشناس اطمینان نکنید و بیشتر مواظب باشید. روز را با انرژی و نشاط به پایان خواهید رساند و مشکلات شما را خسته و افسرده نخواهد کرد.

دی

امروز فکر‌های نگران‌کننده‌ای به سراغ شما می‌آید، به این افکار بها ندهید و تفکرات منفی را از ذهن خود دور کنید. اهل عمل نیستید و با مشکلات روبرو نمی‌شوید، این روحیه را کنار بگذارید و از مواجهه با مشکلات هراسی نداشته باشید. امروز به این نتیجه می‌رسید که توقع‌های بی‌جایی از یکی از اعضای خانواده دارید. توانایی‌های خود را بسنجید و به فکر تقویت نقاط قوت خود باشید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز حسابی شما را تحویل می‌گیرید و جام وجودتان را از عشق لبریز می‌کند. از معاشرت با افرادی که آشنایی کاملی از آن‌ها ندارید برحذر باشید.

بهمن

با یکی از دوستان قدیمی که دل‌تان حسابی برای او تنگ شده تماس بگیرید و دلتنگی‌های‌تان را خاتمه دهید. به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز کرده‌اید و از جایی که اصلا انتظارش را نداشتید، پولی به دست‌تان می‌رسد. این موقعیت را به فال نیک بگیرید و به لطف پولی که به دست‌تان رسیده، روزی سرشار از خوشی را ادامه دهید. دست یاری به سمت دوستی که نیازمند کمک شما است دراز کنید. رعایت حال همسر یا عشق‌زندگی‌تان را بکنید و مواظب وی باشید. توانایی چشمگیری در متقاعد کردن اطرافیان دارید، امروز از این روحیه به نفع خود بهره بگیرید. اهمیت زیادی به اعضای خانواده می‌دهید، اما اجازه ندهید این وضعیت شما را از سلامت خودتان غافل کند.

اسفند

نسبت به روز‌های گذشته امروز احساس بهتری دارید و از نشاط و شادابی زیادی برخوردار هستید. خلاقیت و استعداد خود را دست‌کم نگیرید و از این توانایی‌ها نهایت استفاده را ببرید. امروز احتمال عاشق‌شدن شما بسیار است، اما با عشق ماندگاری طرف نخواهید بود. یکی از اطرافیان شدیدا به کمک شما نیاز دارد، این فرد را به حال خود رها نکنید و هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای کمک به ایشان انجام دهید. رفتار‌های پرخطر را کنار بگذارید و سبک زندگی سالمی در پیش بگیرید، در غیر این‌صورت سلامتی‌تان به خطر جدی خواهد افتاد.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها