کنایه‌های فائزه هاشمی به لیدری سید محمد خاتمی در جریان اصلاحات/ اصلاح‌طلبان اعتقاد واقعی به دموکراسی ندارند

فائزه هاشمی، عضو حزب کارگزاران، درباره ایفای نقش لیدری مجمع روحانیون در انتخابات ۱۴۰۰ گفت: برجستگی ویژه ای ندارند که بخواهند لیدر باشند یا دیگران آنها را بعنوان لیدر بپذیرند.

کنایه‌های فائزه هاشمی به لیدری سید محمد خاتمی در جریان اصلاحات/ اصلاح‌طلبان اعتقاد واقعی به دموکراسی ندارند

فائزه هاشمی در پاسخ به این سوال که «با توجه به اینکه اقبال مردم به دو جریان اصولگرا و اصلاح طلب کم شده است آیا ما می توانیم بگوییم نیاز به یک جریان سومی است؟»، گفت: من هم چنین اعتقادی دارم، چون عملکرد اصولگرایان سال‌ها است که معلوم است و اصلاح طلبان هم در این چند سال اخیر در مجلس و شهرداری ها و شورای شهر و ریاست جمهوری عملکرد خودشان را نشان دادند.

نماینده اسبق مجلس گفت:‌ بنظر می رسد هدف اصلی برای مدیران بیشتر بقا است تا توجه به شاخص های توسعه و پیشرفت و کشورداری خوب. اعتقاد دارم که اگر کشور می خواهد در مسیر درستی قرار گیرد باید از دست این دو جریان سیاسی خارج شود و یکسری مدیر واقعی غیر ایدئولوژیک که یا حذف شده اند، یا خود کنار رفته اند و یا از کشور رفته اند بر سر کار بیایند.

وی درباره انتقادات به جریان اصلاحات و شخص رئیس دولت اصلاحات، گفت: متأسفانه خود اصلاح طلبان هم دموکرات نیستند و در درون خودشان اعتقاد واقعی به دموکراسی ندارند، این موضوع به لیدری آقای خاتمی هم برمی گردد، در شورای عالی اصلاح طلبان افراد بیشتر بر اساس سلیقه آقای خاتمی حضور دارند، سیستمی وجود ندارد که چند درصد زنان، چند درصد جوانان و کلا چه ترکیبی آنجا باشند، بخشی از ناامیدی اصلاح طلبان از جمله خودم همین جا است، همچنین این روند دموکراتیک در احزاب هم کمتر وجود دارد، خود اصلاح طلبان در درون خودشان نیاز به اصلاحات جدی دارند.

این چهره اصلاح طلب درباره تلاش های مجمع روحانیون برای ایجاد وحدت در جریان چپ و لیدری احتمالی در انتخابات پیش رو گفت: مجمع روحانیون حزبی است مثل سایر احزاب اصلاح طلب، برجستگی ویژه ای ندارند که بخواهند لیدر باشند یا دیگران آنها را بعنوان لیدر بپذیرند.

منبع: خبرآنلاین

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 20
  • اقتصاددان
    0

    اصلاح‌طلب‌یعنی‌دزدان‌حراف

  • نام مستعار
    0

    هوای کانادا چطوره؟ خوب با پولهای مردم حال میکنید.

  • نبی
    0

    پروردگارا ملت ایران را از شر این خانواده نجات بده

  • غضنفر
    0

    واقعا نه من بلکه میلیون ها نفر بهت رأی میدن برای رئیس جمهور شدن، به شرط اینکه چادر چاقچوری نبودی. حرفات باحاله، اما قیافه آن نه!

  • ابراهیم حامدی
    0

    مزدور انگلیسی بدرد گارسونی تو کاواره های انگلیس میخوری .کس تو اینجا محل سگ به تو و امثال تو نمیزاره

  • ؟
    0

    سکوت اختیار کن . برادرت رئیس شورای شهر تهران از ابتدای سال ۹۹ یک ایستگاه مترو افتتاح نکرده.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      شورای شهر فقط فقط دستاورش اسمو فامیل بازی کردن اتوبانها وکوچه ها بوده وبس همین

  • ح
    0

    جالبه...پستارو که میخونی اغلب افراد بی سواد که حتی املا صحیح کلمات را هم بلد نیستند و جملات بیمار گونه که ناشی از عقده ها و کمبودهاست...آخه قیافه طرف یا عملکرد برادرش و... چه ربطی به اظهاراتش داره...مگه مجبوری نظر بدی...

    نظرات شما -
    • ؟
      0

      تو نیز سکوت کن . چه میفهمی این حرف ها چیه . سیکل هم نداری .

  • آب منگول
    0

    ایول همیشه از افکارت خوشم می آمده .اصلاح طلب ها در اصل طلبکار هستند از انقلاب و فقط به دنبال سفره انقلاب هستند

  • شمالی سرسبز
    0

    توگفته بوذی یک زن می تواند جنتا شوهر داشته باشه.راستی خودت چنتا شوهرداری .کانادا هم داری.

  • ناشناس
    0

    برو با زنان بهائی دیدارکن ؟؟؟؟؟برو تند تند انگلستان ؟؟؟ایرانو کردین ویرانه بسه ؟؟؟با کلمه ای بنام خجالت اشناهستی؟؟؟؟

    نظرات شما -
    • یاران امام زمان
      0

      ناشناس عزیز تو با مذهب بهائیت مشگل داری، چه ارتباطی به فائزه هاشمی داره، مگه خواب بودی، حسن روحانی و جواد ظریف و تیمش با بهائی و یهودی، مسیحی دو سه ماه روی یه میز میشستن.. اما بهش پیام بده یواش یواش بره انگلیس، اگه این زن ادعای رئیس جمهوری کنه نصف ایران بهش رای میده، فقط اینه که فعلا جلوی خائنین به ایران وایساده.

    • ناشناس
      0

      اولا فرقه بهائیت نه مذهب دوما یاران امام زمان با فرقه تاسیس شده بهائی توسط اسرائیل چه سنخیتی داره چهارما ازدواج با محارم درفرقه بهایی رو توجیه کن پنجما رفسنجانی روشنفکر شده درایام پیری هم به سرزنش فائزه برای دیدار با بهئیان ضد دین. پرداخت برو مطالعه کن کمتر. طرفداری کن یاران امام زمان بهایی

  • نیما
    0

    از شهرداری سابقم فقط یه پرونده قطوری فساد رشوه ودزدی روی میز دادگاه به یادگار موند

  • نام مستعار
    0

    به ملکه الیزابت سلام برسون فائزه.

  • مهرداد سربندی
    0

    فائزه خانم از شما بعید است که میراب آسیاب دیگران باشی. اصولگرا به بهانه 1400 امروز مردم را به آتش کشیده و تا 1410 را برای بلعیدن به سیخ کشیده است. ایکاش شما هم برای 1410 حرف می زدی. خوب است که آدم بداند چه حرفی کجا و چگونه و در چه زمانی باید بگوید. شما و تفکرات امثال شما و اصولگرایان و نظارت استصوابی همدست نباشید اصلاحات چهره دمکراتیک اصلاحات هم از محاق بیرون می آید. واقعا برایتان متاسفم

  • کاربر ناشناس
    0

    خانمی اتفاقا دموکرات هستند نه جمهوری خواه سومیش راهم آوردید معتدل با کلید که اقبال مردم را با کلیدش قفل کرد البته قشر بدبخت جامعه ولی کلیدش به درد اقلیتی خوردکه بختشون رابیش از اندازه بازکرد علی برکتالله

  • فرزاد
    0

    فائزه هاشمی وکلا اصلاح طلبان منافق مطرود ملت ایرانند.

  • فرزاد
    0

    فائزه توبهتره بری کناربن سلمان ومریم رجوی منافق.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها