دستگیری دو سارق قاپ زن با سابقه ۴۰ فقره سرقت موبایل

رئیس کلانتری ۱۲۴ قلهک پلیس پیشگیری تهران بزرگ، از دستگیری ۲ سارق قاپ زن با کشف ۴۰ فقره سرقت خبر داد و گفت: متهمان هنگام سرقت شناسایی و دستگیر شدند.

دستگیری دو سارق قاپ زن با سابقه ۴۰ فقره سرقت موبایل

سرهنگ محمد قدیمی گفت: چند فقره سرقت مشابه با موضوع قاپ زنی از قبیل تلفن همراه و اموال با ارزش شهروندان در کلانتری ۱۲۴ قلهک تشکیل و در بررسی های اولیه مشخص شد که دو موتورسوار با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت، سرقت ها مرتکب می شوند.

وی تصریح کرد: تیمی از مأموران کلانتری ۱۲۴ قلهک مسئولیت پرونده را برعهده گرفتند و با افزایش گشت زنی های انتظامی موفق شدند هر دو موتورسوار را هنگام سرقت از خانمی که داخل یک دستگاه خودروی سواری نشسته و در حال مکالمه تلفنی بود، شناسایی کنند.

رئیس کلانتری قلهک توضیح داد: با مشاهده سارقان عملیات تعقیب و گریز آغاز و ماموران موفق شدند پس از مدتی تعقیب و گریز با شلیک چند تیر هوایی، موتورسیکلت را متوقف و هر دو متهم را دستگیر کنند.

سرهنگ قدیمی عنوان کرد: در بازرسی بدنی از متهمان تعدادی تلفن همراه سرقتی کشف و هر دو متهم پس از انتقال به کلانتری به سرقتی بودن گوشی های کشف شده اقرار کردند.

کلانتر محله قلهک افزود: هر دو متهم در بازجویی های پلیسی به ۴۰ فقره قاپ زنی از شهروندان عبوری معترف و با تکمیل پرونده سارقان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

منبع: مهر

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها