پل احداثی سیل ۹۸ به ۹۹ نرسید!/ ریزش پروژه‌ای بعد از افتتاح در خرم‌آباد

پل آیت‌الله کمالوند خرم‌آباد با گذشت یک ماه از افتتاح در پی بارش‌های اخیر ریزش پیدا کرده است، پروژه‌ای که در سیل ۹۸ تخریب شد و حالا هنوز رنگِ سیل به خود ندیده، دچار مشکل شده است.

پل احداثی سیل ۹۸ به ۹۹ نرسید!/ ریزش پروژه‌ای بعد از افتتاح در خرم‌آباد

جعفر طولابی فرماندار مرکز لرستان با تأیید مشکل ایجادشده برای پل آیت‌الله کمالوند اظهار داشت: خبر این موضوع را ما هم گرفتیم، کارشناسان را به محل فرستادیم تا موضوع را بررسی کنند.

فرماندار مرکز لرستان با بیان اینکه البته پل تخریب نشده، مقداری ظاهراً تَرک برداشته است، عنوان کرد: پلیس به ما اطلاع داده که قسمتی از پل تَرک برداشته، کارشناسان را به محل فرستاده‌ایم که بررسی کنند و اگر خسارت اساسی باشد باید تردد در آن قطع شود، اگر خسارت جزئی و قابل‌ترمیم باشد شهرداری باید نواقص را به‌طور حتم برطرف کند.

فرماندار مرکز لرستان، بیان داشت: باید کارشناسان بررسی کنند که علت چه بوده و آیا مصالحی که به کار گرفته‌شده مشکل داشته است؟ پیمانکار آن سهل‌انگاری کرده و یا نظارت بر آن صورت نگرفته؟ که این‌ها همه نیازمند کار کارشناسی است.

طولابی، تصریح کرد: کارشناسان باید نتیجه را به ما بدهند و حتماً اگر جایی هم قصوری از ناحیه پیمانکار، دستگاه اجرایی و یا نظارتی صورت گرفته باشد پیگیری خواهد شد.

وی، گفت: طوری که پلیس به ما اطلاع داده نگفته‌اند که پل ریزش پیداکرده، گفتند که تَرک برداشته است، کارشناسان بررسی کنند و باید ببینیم نتایج به چه صورت است.

بنابراین گزارش، در جریان وقوع سیلاب فروردین‌ماه سال ۹۸، زیرساخت‌ها، پل‌ها، آسفالت و… سطح شهر خرم‌آباد خسارت‌های فراوانی دیدند و بعد از حدود دو سال از وقوع این سیلاب، پل کمالوند به‌عنوان یکی از پل‌های تخریب‌شده در شهر خرم‌آباد افتتاح شد.

اما هنوز یک ماه از برقراری تردد بر روی این پل نگذشته که انتشار تصاویری از ریزش آن، افکار عمومی را درگیر کرده است. ریزش این پل در زمانی رخ می‌دهد که هنوز لرستان با بارندگی جدی که منجر به سیلاب شود، مواجه نشده است.

این در حالی است که پیش‌ازاین نیز گودرز امیری معاون عمرانی استاندار لرستان از برخی نواقص در روند تکمیل این پل خبر داده بود.

منبع: مهر

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 13
  • ن
    0

    ای خدا این همه هزینه میکنند بعد درست وحساب شده عمل نمیکنند

  • d
    0

    دزدی دزدی دزدی. هر جا که بشه

  • م
    0

    متاسفانه تومملکت زدوبند میان پیمانکارودستگاه نظ ارتی کم نیست.

  • بیرانوند
    0

    شورای شهر دزد ،شهردار دزد ،پیمانکار دزد ، از مسئولین میخوام به دورود لرستان هم توجه کنند ،بودجه اینجا صرف خرم آباد میشه ،اندک بوجه باقی مانده هم صرف لفت و لیس خدمتگزاران مردم میشود قسمتی از فضای سبز شهردا ری رو هم به اعضای شورا فروختن وقتی به کسری بر میخورند اموال شهرداری رو مزایده بین خودشون تقسیم میکنند ،،،،،خیلی جالبه حتی بلواری که از کنار املاکشون میگذرد رو پهن تر کردن

  • ناشناس
    0

    براق براقه به زبان لری یعنی هرکی واسه خودش دزدی میکنه.

  • شهروند ایرانی
    0

    اگر با قصور کنندگان بدون اغماض و با قاطعیت برخورد کنند دیگر کمتر کسی سهل انگاری میکند.

    نظرات شما -
    • خدايگان خامنه اي
      0

      اين حرف ها چيه ؟ اين ها همه افرادي دست پاک بودن

  • شهروند۱
    0

    هی برد هی برد هم به زبان لری یعنی هر که هر چه بدستدش میاد بذزده ، مملکت گل و بلبله ، وای بحال لرستان . مدیریت شهری در مرکز استان لرستان خرم آباد افتضاح است بقول شهید فخری زاده ، مسئولینی که در گذشته هم در امور محوله کوتاهی کردن باید محاکمه و بازخواست شوند الحمدالله استانداری که هیچ ، حداقل ریاست محترم دادگستری لرستا ن باید بعنوان مدعی العموم با این کوتاهی و خیانت بشدت برخورد نماید ، خصوصا کارشناسانیکه پروژه را تایید کردن

  • محمود
    0

    همه جای دنیا اگر یه کاری را به پیمانکار میدهند. کامل ودرست انجام وتا صدها سال مورد استفاده قرار میگیره حال تو ایران یه کاری سراغ دارید که درست انجام شده باشه دزدی تو خون همه رفته اکثرا دزد وفقط فکر جیب خودشان هستند.

  • الف
    0

    دزدی اشکار واقعا ادم دیوانه میشه

  • انقلابی
    0

    اینم جهش تولید

  • محمد
    0

    درود و رحمت بیکران بر روح پر فتوح رضا شاه کبیر .

  • رجب
    0

    خراب نشده فقط کمی ، فقط کمی ترک برداشته !!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها