فال روزانه پنج‌شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه، صرفاً جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه پنج‌شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. با فراز و فرود‌های پیش‌بینی نشده‌ای در سال تولدتان روبرو خواهید شد و این سال به یکی از خاطره‌انگیزترین سال‌های عمرتان تبدیل می‌شود. در این سال بیشتر از همیشه مواظب رفتار و گفتار خود باشید چرا که اطرافیان بیشتر از همیشه به شما توجه خواهند کرد. بهمن ماه امسال به لحاظ مالی زمان بسیار حساسی برای شما است و اگر در این ماه مواظب دخل و خرج خود نباشید، حساب و کتاب زندگی از دست‌تان بیرون می‌رود. فروردین سالی که از راه می‌رسد زمان استراحت شما است و در این ماه فرصت‌های زیادی پیدا می‌کنید تا در کنار دوستان و آشنایان بنشینید و گل بگویید و گل بشنوید. ایده‌ای در ماه مرداد سال آینده به ذهن‌تان می‌رسد. این ایده را جدی نگیرید و مواظب باشید که انجام دادن آن دردسر‌های زیادی برای شما به دنبال خواهد داشت. مهر ماه سالی که از راه می‌رسد زمان موفقیت شما است و زحمت‌های شبانه‌روزی‌تان به بار می‌نشیند. دوستان و آشنایان را در دستاورد‌های این موفقیت سهیم کنید و به آن‌ها ثابت نمایید که در شادی و غم کنارشان هستید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با تمام شادی‌ها و اتفاق‌های فرخنده این سال به پایان خواهید رساند و تجربه‌های سودمندی که بدست آورده‌اید چراغ راه شما برای سال‌های آینده عمرتان خواهد بود.

فروردین

از ورزش و تحرک غافل نشوید و مواظب سلامتی‌تان باشید. خرید‌های زیادی در پیش دارد، اما مواظب باشید ولخرجی نکنید و حساب و کتاب خرج‌ها از دست‌تان بیرون نرود. دوستان بسیار خوب و مهربانی دارید و به شما ثابت کرده‌اند که در لحظه‌های دشوار زندگی، همیشه کنارتان بوده‌اند. این دوستان را برای خود حفظ کنید و به آن‌ها ثابت نمایید که شما نیز هرکاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای حمایت از آن‌ها انجام خواهید داد. فرد هوسرانی امروز با شما از در عشق و عاشقی وارد می‌شود و مواظب باشید که به دام این فرد نیافتید. تمرکز بیشتری به انجام کار‌ها اختصاص دهید. حرفی که می‌زنید با رفتار‌تان تفاوت دارد و این وضعیت باعث شده تا اطرافیان حرف‌های شما را جدی نگیرند، در نتیجه از امروز به خودتان قول بدهید که حرف‌ها و رفتارتان یکی باشد و به گونه‌ای رفتار کنید تا اطرافیان بیشتر از گذشته روی حرف‌های شما حساب‌باز کنند.

اردیبهشت

از شخصیت جذابی که دارید نهایت استفاده را ببرید. امروز یکی از آشنایان پیشنهادی برای افزایش درآمد با شما درمیان می‌گذارد، این پیشنهاد را به جان و دل گوش کنید. روز خوبی را در پیش دارید و کار‌ها راحت‌تر از چیزی که فکر می‌کنید انجام خواهد شد. امروز یک لحظه از هم فکر به همسر یا عشق‌زندگی‌تان غافل نخواهید شد. تمرکز بیشتری به هدف‌های خود داشته باشید و مطمئن باشید که با موفقیت فاصله چندانی ندارید. فرصتی پیدا می‌کنید تا پای صحبت اعضای خانواده بنشینید.

خرداد

امروز فرد بسیار بانفوذی که ارتباطات گسترده‌ای دارد با شما آشنا خواهد شد، این آشنایی را به فال نیک بگیرید و در آینده برای حل مشکلات روی آشنایی با این فرد حساب باز کنید. اگر امروز شش‌دانگ حواس‌تان را جمع نکنید، حتما ضرر خواهید کرد. خیال‌پردازی را کنار بگذارید و با واقعیت‌های زندگی کنار بیایید. روزی سرشار از محبت و عشق را در پیش رو دارید و همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که حسابی دلتنگ‌تان است و برنامه‌ای تدارک دیده تا لحظه‌های شاد و عاشقانه‌ای را در کنار هم سپری کنید. این فرصت را مغتنم بدانید و به عشق‌زندگی‌تان ثابت کنید که مهر ایشان را هرگز از دل بیرون نمی‌کنید.

تیر

سفری تفریحی در پیش دارید و در این سفر به همراه خانواده و اطرافیان به شما حسابی خوش خواهد گذشت. یکی از اعضای خانواده امروز شرایط افزایش درآمد شما را فراهم می‌کند. بیش‌از‌حد به مشکلات فکر نکنید و با حضور در کنار اعضای خانواده به آرامش برسید. کار مهمی که انجام داده‌اید امروز در نظر اطرافیان جلوه خواهد کرد. در محبت و علاقه عشق‌زندگی‌تان شک دارید و فکر می‌کنید که مانند گذشته شما را دوست ندارد، اما امروز اتفاقی می‌افتد و همسر یا عشق‌زندگی‌تان به شما ثابت می‌کند که بیشتر از همیشه دوست‌تان دارد.

مرداد

شرایطی برای استراحت و انجام کار‌های موردعلاقه‌تان فراهم می‌شود. به گونه‌ای زندگی کنید که با صرفه‌جویی و پس‌انداز، در آینده بدهکار مردم نشوید. کار ناپسندی انجام داده‌اید و اعضای خانواده امروز متوجه این کار می‌شوند و شما را به باد سرزنش می‌گیرند. انسان خونسردی هستید و با آرامش و متانت کار‌ها را به پیش می‌برید، این روحیه کمک‌حال شما در حل مشکلات خواهد بود و مطمئن باشید آرامشی که دارید به اطرافیان نیز منتقل می‌شود و اعضای منزل از اینکه در کنارشان حضور دارید، به آرامش می‌رسند. امروز روز عاشقی شما است و اگر تاکنون عاشق نشده‌اید امروز چشم تان به یاری خوش‌قدوبالا می‌افتد و در اولین نگاه عاشق ایشان خواهید شد. این عشق را جدی بگیرید و مطمئن باشید که با عشقی گرم و آتشین طرف هستید. در محل‌کار یا منزل با مشکل خاصی روبرو نخواهید شد و روز را با احساس رضایتمندی به پایان خواهید رساند. کار مهمی انجام داده اید و امروز پاداش این کار مهم را دریافت خواهید کرد. در معامله‌ها با افزایش سود روبرو خواهید شد. یکی از دوستان قدیمی امروز به دیدار شما می‌آید و لحظه‌های خوشی را در کنار وی تجربه خواهید کرد.

شهریور

کمی به خودتان استراحت بدهید و با انجام تفریح‌های موردعلاقه به آرامش برسید. مدتی است که سری به بزرگتر‌های فامیل نزده‌اید و از حال‌و‌احوال آن‌ها بی‌خبر هستید، امروز فرصتی دست می‌دهد تا دیداری با بزرگان فامیل تازه کنید و به آن‌ها ثابت نمایید که همیشه به فکرشان هستید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز خاطره‌های خوشی از عشق دیرین‌تان را زنده می‌کند.

مهر

امروز فرصتی فراهم می‌شود تا کار مهمی که مدت‌ها به فکر انجام آن هستید را آغاز کنید. پولی که برای انجام کار مهمی نیاز دارید امروز فراهم می‌شود. امروز بعدازظهر فرصتی برای بودن در کنار دوستان و آشنایان فراهم می‌شود. به لحاظ کاری روز خوبی را آغاز کرده‌اید و کار سخت‌و‌دشواری در پیش‌روی شما قرار نمی‌گیرد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز بیشتر از همیشه به شما رسیدگی می‌کند.

آبان

اهل انجام به‌موقع کار‌ها نیستید و این روحیه باعث شده تا سبک‌زندگی شما اطرافیان را ناراحت کند. اگر پول اضافه‌ای دارید، این پول را برای خرید املاک و مستغلات صرف کنید. به دام عشق گرفتار شده‌اید و در عشق محبوبی می‌سوزید، به همین دلیل امروز می‌خواهید کار را یکسره کنید و عشق‌تان را به معشوق ابراز نمایید، اما روز خوبی را برای ابراز عشق انتخاب نکرده‌اید و اگر نمی‌خواهید معشوق دست رد به سینه شما بزند، ابراز عشق را به آینده موکول نمایید. خیال‌پردازی را کنار بگذارید و با واقعیت‌های زندگی کنار بیایید.

آذر

فردی که نیاز به پول دارد امروز به شما رو می‌کند، دست این فرد را بگیرید و مطمئن باشید پولی که به ایشان قرض می‌دهید زودتر از چیزی که فکرش را بکنید باز پرداخت خواهد شد. زمان مناسبی است که دستی به سروروی منزل بکشید و خانه‌تان را حسابی مرتب کنید. اگر تاکنون عاشق نشده‌اید، امروز تنهایی‌تان به پایان می‌رسد و عشقی گرم و آتشین را تجربه می‌کنید. اما بهتر است بی‌گدار به آب نزنید و جوانب مختلف این عشق را بررسی نمایید. اوضاع در محل‌کار یا منزل بر وفق مراد شما خواهد بود. روزی سرشار از انرژی را آغاز کرده‌اید و این روحیه را تا پایان روز حفظ کنید. در اوقات فراغت به کار خلاقانه‌ای که علاقه زیادی به آن دارید مشغول شوید.

دی

خودخواهی را کنار بگذارید با شرکت در کار‌های خیر و انسان‌دوستانه به اطرافیان ثابت کنید که به فکر دیگران هستید. فرصتی برای افزایش درآمد دارید، اما قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، جوانب این کار را حسابی بررسی نمایید. مهره‌مار دارید و اطرافیان را به خود جذب می‌کنید. آهنگ سفر کرده‌اید و می‌خواهید مسافرت کنید، اما خطر‌های زیادی در این سفر شما را تهدید می‌کند. خطر‌های این سفر را به جان بخرید و مطمئن باشید سفری که امروز انجام می‌دهید، در درازمدت فایده‌های زیادی برای شما به دنبال دارد. یکی از اطرافیان از رفتار شما سوءبرداشت می‌کند، در نتیجه بیشتر از همیشه مواظب رفتار و گفتار خود باشید.

بهمن

پولی روانه حساب‌های بانکی‌تان می‌شود و بهتر است قسمتی از این پول را برای روز مبادا پس‌انداز کنید. از شخصیت جذاب و مردم‌دار خود برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر بهره بگیرید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز کار ناشایستی انجام می‌دهد و زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند. علاقه‌ای به بودن در کنار اعضای خانواده نشان نمی‌دهید و فرد محبوبی درمیان اعضای خانواده نیستید، دوری از خانواده به صلاح شما نیست و امروز فرصتی را برای بودن در کنار اهل منزل اختصاص دهید و از امروز به بعد، رفتاری مهربانانه را با آن‌ها در پیش بگیرید.

اسفند

امروز از شر مشکلی بزرگ خلاص می‌شوید. بیشتر از همیشه مواظب خود باشید و سبک زندگی سالمی را درپیش بگیرید. یکی از اعضای فامیل امروز سبب خیر می‌شود و سودی از ایشان به شما می‌رسد. تغییراتی در محل‌کار یا منزل شما انجام می‌شود، از این تغییرات ناراحت نشوید و مطمئن باشید که در نهایت این تغییرات به نفع شما خواهد بود. احتمال زیادی وجود دارد که گرفتار عشقی ناگهانی و غیرمنتظره شوید. به لحاظ مالی سودی در معامله‌ها تجربه خواهید کرد. استعداد و توانایی‌های خود را دست‌کم نگیرید. حوصله کسی را ندارید و می‌خواهید تنها باشید، امروز این فرصت مهیا می‌شود تا حسابی از تنهایی لذت ببرید. امروز همسر یا عشق‌زندگی‌تان بیشتر از همیشه به شما توجه می‌کند.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها