۵ استایل و تیپ مردانه پاییز و زمستان ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱

بهترین فصل برای یک استایل مردانه جذاب و خلاقانه، استایل پاییزه و زمستانه است، چرا که در این فصل مدل لباس مردانه و رنگ‌ها هارمونی عجیب و زیبایی در کنار یکدیگر دارند که زیبایی تیپ زمستانه مردانه را دوچندان می‌کند.

۵ استایل و تیپ مردانه پاییز و زمستان ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱

به گفته مجله مد و فشن ووگ ، استایل مردانه پاییز و زمستان سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ با الهام از رنگ‌های پاییزه و مد و استایل دهه ۵۰ و ۶۰ میلادی است که با خلاقیت بیشتر تیپ زمستانه مردانه امسالتان جذاب‌تر از سال‌های قبل خواهد شد.
مجله ووگ استایل مردانه پاییز و زمستان ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ را به این صورت پیش‌بینی کرده است: شما شاهد حضور رنگ‌های سبز تیره، زرد، قرمز و شتری در مدل لباس مردانه خواهید بود. کت‌ تک مردانه اورسایز یکی از ترندهای پاییز و زمستان امسال است. همچنین بارانی مردانه بار دیگر توجه‌ افراد را به خود جلب می‌کند. پاییز و زمستان امسال لباس مردانه طرح‌دار و کت جین نیز از لباس‌های محبوب برای آقایان خواهد بود.
در ادامه مقاله ما سعی کردیم ۵ مدل استایل زمستانه مردانه جذاب را با توجه به نظرات و توصیه مجله مد و استایل ووگ برای شما تهیه کنید تا ایده‌های جذابی برای پاییز امسال دریافت کنید و خرید لباس زمستانه مردانه جذاب و متفاوتی را نیز تجربه نمایید.

۱٫ تیپ زمستانه با بارانی بلند مردانه

تیپ زمستانه مردانه

پیش از این گفتیم که لباس‌های دهه ۵۰ میلادی و حتی پیش از آن، یکی از الهام‌های مهم طراحان مد و لباس مردانه برای پاییز و زمستان ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ خواهد بود. از این جهت یکی از لباس‌های پرفروش و پرطرفدار پاییز و زمستان امسال، بارانی بلند مردانه خواهد بود.
معمولاً مدل بارانی مردانه تغییر چندانی نمی‌کند و تنها فرم یقه و قد بارانی دستخوش تغییراتی می‌شود. از این جهت مدل بارانی مردانه کلاسیک، اگرچه ساده به نظر می‌رسد، اما شما می‌توانید با خلاقیت بیشتر، استایلتان را نیز چشمگیر کند.
پیش از خرید بارانی مردانه باید به رنگ آن توجه کنید. اگر می‌خواهید یک رنگی تهیه کنید که با هر رنگ بلوز مردانه یا پلیور ست شود، توصیه می‌کنیم سراغ رنگ مشکی یا رنگ خنثی طوسی بروید. اما در صورتی که می‌خواهید استایل خود را چشمگیر و جذاب‌تر کنید، رنگ شتری و سبز تیره، بهترین انتخاب خواهند بود.

رنگ سبز تیره و شتری دو رنگ منتخب و پرطرفدار میان استالیست‌ها در پاییز و زمستان امسال است که با رنگ‌های آجری، زرد، طوسی، سرمه‌ای، مشکی، زرشکی و نارنجی به زیبایی ست می‌شوند و شما می‌توانید بلوز با پلیور مردانه خود را از میان این رنگ‌های جذاب انتخاب کنید.
از معجزه اکسسوری در کامل کردن تیپ پاییزه مردانه غافل نشوید. شال گردن مردانه، کلاه و کیف دستی به همراه بارانی بلند مردانه، ظاهر شما را کامل و جذاب می‌کند. همچنین اگر می‌خواهید کفش مناسب برای بارانی مردانه تهیه کنید، ما خرید نیم‌بوت مردانه را به شما توصیه می‌کنیم که استایل شما را جذاب می‌کند.

۲٫تیپ زمستانه با بادگیر مردانه

تیپ زمستانه مردانه با بادگیر

اگر به استایل اسپرت زمستانه مردانه علاقه دارید و تمایلی به پوشیدن پالتو و بارانی یا استایل رسمی ندارید، ما خرید بادگیر مردانه اسپرت را به شما توصیه می‌کنیم. بادگیر مردانه مناسب آقایان جوانی است که به استایل مینیمال و مدرن علاقه دارند.
با این حال اگر می‌خواهید تیپ زمستانه مردانه امسالتان از سال‌های دیگر متفاوت باشد، توصیه می‌کنیم با رنگ‌های روشن آشتی کنید. در واقع رنگ‌های روشن باعث چشمگیرتر شدن استایلتان می‌شود و حتی یک لباس ساده را به لباس مردانه جذاب تبدیل می‌کنند.
به گفته مجله مد و فشن ووگ، رنگ قرمز، سبز تیره و زرد که از طبیعت پاییزه الهام گرفته شده‌اند، از رنگ‌های پرکاربرد و پرطرفدار در پاییز و زمستان امسال خواهند بود. در واقع این سه رنگ انتخاب جذابی برای استایل کژوال مردانه هستند که با رنگ‌های روشن دیگر نیز به سادگی ست می‌شوند.
اگر می‌خواهید همچون تصویر بالا از پلیور یک رنگ با بادگیر مردانه استفاده کنید، خرید پلیور مردانه ساده‌تر می‌شود. اما در صورتی که می‌خواهید خلاقیت بیشتری در استایل داشته باشید توصیه می‌کنیم به ترکیب رنگ‌ها در ادامه مقاله توجه نمایید.
در صورتی که می‌خواهید بادگیر مردانه زرد تهیه کنید، رنگ سبز، طوسی، سرمه‌ای، زرشکی و آبی تیره انتخاب خوبی برای خرید بلوز آستین بلند مردانه یا پلیور است. اگر انتخاب شما یک بادگیر سبز است، رنگ‌های زرد، قرمز، کرم، سفید، آجری انتخاب جذابی برای رنگ پلیور مردانه خواهد بود.
اگر انتخاب شما بادگیر مردانه قرمز است، رنگ زرد، سبز، کرم، مشکی و کاراملی برای خرید پلیور مردانه مناسب خواهد بود. همچنین در صورتی که می‌خواهید ریسک نکنید و همچنان طرفدار بادگیر مردانه ساده مشکی هستید، انتخاب شما برای خرید پلیور مردانه بلوز در هر رنگی، آزاد است.
شلوار جین یا شلوار کتان مردانه به همراه بادگیر، استایل کژوال شما را کامل می‌کنند. همچنین کفش اسپرت مردانه در رنگ‌های سفید یا مشکی با هر رنگ بادگیر یا استایل ست می‌شود. توصیه می‌کنیم در این استایل اسپرت پاییزی مردانه از استفاده‌ی اکسسوری‌هایی همچون ساعت مردانه غافل نشوید تا جذاب‌تر بمانید.

۳٫ تیپ زمستانه مردانه با کت جین

تیپ زمستانه مردانه با کت جین

در صورتی که می‌خواهید امسال پاییز و زمستان، استایل اسپرت مردانه مطابق مد روز را تجربه کنید، کافی است سری به لباس‌های قدیمی دهه ۶۰ و ۷۰ خورشیدی پدرتان بزنید! کت جین مردانه همراه با یقه خزدار از مدل لباس‌های مردانه پرطرفدار در پاییز و زمستان امسال خواهد بود.
این مدل کت جین مردانه یخی رنگ اگرچه مدل قدیمی دارد، اما امسال نیز محبوب از مدل لباس‌های محبوب است. در صورتی که به استایل کژوال مطابق مد روز دنیا علاقه دارید، از خرید کت جین مردانه غافل نشوید، چرا که با این مدل لباس، تیپ زمستانه مردانه جذابی تجربه خواهید کرد.
کلاه بافت مردانه رنگی و عینک آفتابی از جمله اکسسوری‌هایی هستند که با این کت جین به سادگی ست می‌شوند. همچنین کفش بوت چرم مردانه یا کفش اسپرت انتخاب جذابی برای این استایل کژوال پاییزه خواهد بود.
معمولاً رنگ کت جین مردانه پاییزه آبی روشن و تیره است و اگر می‌خواهید پلیور یا بلوز مردانه مناسبی برای این مدل کت جین تهیه کنید، از لباس‌های طرح‌دار غافل نشوید. پلیور طرح‌دار مردانه از جمله لباسی است که مجله ووگ آن را برای استایل مردانه پاییز و زمستان امسال پیش‌بینی و توصیه کرده است.
همچنین پلیور یا بلوز مردانه به رنگ سبز، آبی، زرد، زرشکی، کرم، شتری، نارنجی و سفید همراه با کت جین آبی بسیار جذاب خواهد بود. البته از مزیت‌های کت جین آبی می‌توان به ترکیب آن با بیشتر رنگ‌های روشن اشاره کرد.

۴٫ تیپ زمستانه مردانه با پالتو

تیپ زمستانه مردانه با پالتو

در سال‌های گذشته، کاپشن مردانه نسبت به پالتو طرفداران بیشتری داشت. اما سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱، سال پالتو مردانه در رنگ‌های شتری و کاراملی است. البته ناگفته نماند که رنگ مشکی هرگز از طراحی و تولید لباس‌های مردانه و زنانه خارج نمی‌شود و اگر به رنگ شتری و کاراملی علاقه ندارید، خرید پالتو مردانه مشکی انتخاب خوبی خواهد بود.
این مدل پالتو مردانه را می‌توانید به دو صورت استایل رسمی و کژوال به تن کنید. در صورتی که به استایل رسمی علاقه دارید، می‌توانید پیراهن مردانه یا پلیور تیره رنگ را همراه با کفش آکسفورد یا نیم‌بوت مردانه ست کنید.
اما اگر به استایل غیررسمی علاقه دارید، می‌توانید از رنگ‌های روشن‌تری بهره‌مند شوید و پلیور رنگی، کفش یا نیم‌بوت اسپرت مردانه تهیه کنید و همراه با پالتویتان ست کنید. همچنین اکسسوری مردانه همچون کلاه، ساعت و کیف دستی مردانه، استایل شما را کامل و جذاب می‌کند.
در واقع اگر می‌خواهید رمز جذاب‌تر شدن یک استایل مردانه را بدانید، باید به جزئیات توجه بیشتری داشته باشید. جزئیات یا اکسسوری اگرچه کم اهمیت به نظر می‌رسند، اما تأثیر شگرفی در ظاهر و استایل پاییزی مردانه می‌گذارند.

۵٫ تیپ زمستانه مردانه با کت تک مردانه

تیپ زمستانه مردانه

کت تک مردانه اورسایز، یکی از ترندهای اصلی پاییز و زمستان سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ است. اما در صورتی که به لباس‌های اورسایز یا سایز بزرگ علاقه ندارید، خرید کت تک مردانه با سایز مناسب خودتان نیز استایل شما را جذاب می‌کند، به شرط آنکه به مدل لباس‌های دیگر، اکسسوری و رنگ استایل خود توجه کنید.
اگر به مد و استایل مردانه علاقه دارید، توصیه می‌کنیم تیپ مردانه زمستانه امسال خود را در رنگ‌های طوسی و مشکی خلاصه نکنید. رنگ‌ها به استایل شما جلوه تازه‌ای می‌بخشند و حتی یک مدل لباس مردانه ساده را چشمگیرتر می‌کنند.
شما می‌توانید با خرید کت تک مردانه، چندین استایل متفاوت را تجربه کنید. ساده‌ترین استایل، پیراهن مردانه طرح‌دار همراه با کت تک است. اما در صورتی که می‌خواهید تنوع در لباس‌ و ظاهر خود ایجاد کنید، این بار سراغ بلوز یقه اسکی مردانه بروید و استایل خود را متفاوت کنید.
بلوز یقه اسکی مردانه یکی از همان لباس‌هایی است که از دهه ۵۰ و ۶۰ میلادی الهام گرفته شده و امسال نیز مهمان کمد لباس آقایان خوش‌تیپ خواهد بود. همچنین شلوار جین مردانه و شلوار کتان هر دو برای این استایل مناسب خواهند بود.
نیم‌بوت مردانه و کیف دستی یا کیف پستچی، انتخاب‌های جذابی همراه با کت تک مردانه هستند. در واقع اگر می‌خواهید برای امسال پاییز و زمستان تنها با یک مدل کفش مردانه، چندین استایل جذاب را تجربه کنید، خرید بوت مردانه را فراموش نکنید.

منبع: بانی مگ

44

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها