طلا تغییر جهت داد/ سکه ۵۰۰هزار تومان ارزان شد

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران از کاهش جزیی قیمت طلا و سکه خبر داد و گفت: در پی این روند نزولی، قیمت سکه با حدود ۵۰۰تومان کاهش مجددا به کانال ۱۱میلیون تومان بازگشت.

طلا تغییر جهت داد/ سکه ۵۰۰هزار تومان ارزان شد

براهیم محمدولی درباره روند قیمت طلا و سکه توضیح داد: طی این هفته روند قیمت طلا بیشتر نزولی بود اما در دو روز گذشته متاثر از رشد نرخ ارز تغییر جهت داد و وارد فاز افزایشی شد؛ اما از ظهر دیروز مجددا قیمت‌ها کاهش یافته است.

او ادامه داد: البته این کاهش قیمت درحالی رخ داده که بهای اونس جهانی نسبت به روز گذشته اندکی افزایش یافته، اما با توجه به اینکه روند صعودی دلار متوقف شده قیمت طلا و سکه نیز ارزان شده است.

به گفته محمدولی، قیمت‌های فعلی متاثر از تغییرات نرخ ارز و اونس است و با توجه به تعطیلی بازار، تقاضا در این روند نقشی نداشته است؛ امیدواریم قیمت‌ها به یک ثبات نسبی برسد تا با بازگشایی بازار شاهد تغییر چشمگیری در این بخش نباشیم.

محمدولی با تشریح قیمت‌های امروز گفت: امروز قیمت هر قطعه سکه تمام طرح جدید در ساعت (16:00) امروز به 11میلیون و 700هزار و سکه طرح قدیم به 11میلیون تومان کاهش یافته است.

او افزود: همچنین قیمت نیم سکه به شش میلیون، ربع سکه چهار میلیون و سکه یک گرمی به دو میلیون و 350هزار تومان رسید و قیمت هر گرم طلای 18عیار نیز یک میلیون و 100هزار تومان است.

منبع: اقتصادآنلاین

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • اروج خان
    0

    باز سکه دیده سر رئیس جمهور جای دیگه گرمه، خودشو ارزون کرده، ارواح عمه اش فردا دومیلیون گرون اش می‌کنه تا از این غلط ها نکنه.

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      حرفت نامفھومہ

    • قربونعلی
      0

      باید دوبله فارسی بنویسه فکر کنم. تا مفهوم بشه. هر چی دلت میخواد معنی اش کن

  • محمد علی
    0

    مدیریت روی اعصاب مردم همینه

  • سکه فروش سنگدل
    0

    برا دکتر قالیباف دلسوز لاکچری مردم همگی هوراااااااا

  • ایران
    0

    یعنی تا حالا مشخص نشده که بالا پائین شدن قیمتا دستوری و برا چه هدفی الا برکت الله

  • رحیمی
    0

    تغییر جهت فردا بعد از مصوبه مجلس دیدنیه ، مجلسی های نماینده اقلیت ، همه قیمت ها رو به سقوط بود که با این مصوبه جلوی سقوط انها را گرفتید وامید ملت را دو باره نا امید کردید خداوند در دنیا وعقبی از شما نگذرد وبه اندازه رنج ملت رنج نصیب خانواده هایتان کند انشاالله

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها