دستگیری دو بدهکار بزرگ بانکی در تهران

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از دستگیری دو بدهکار بزرگ نظام بانکی کشور در پایتخت خبر داد.

دستگیری دو بدهکار بزرگ بانکی در تهران

سرهنگ علی ولیپور گودرزی در این باره گفت: تامین امنیت اقتصادی از طریق ایجاد محیطی امن برای سرمایه‌گذاری و فعالیت اقتصادی و برخورد با مخلان نظم و فعالیت اقتصادی از جمله وظایف پلیس امنیت اقتصادی است ودر همین راستا نیز تعامل و همکاری خوبی میان پلیس و دستگاه های اقتصادی کشور از جمله بانک‌ها و ... وجود دارد.

وی ادامه داد: در راستای همین تعامل نیز مدتی پیش شناسایی و دستگیری دو بدهکار بزرگ نطام بانکی که اقدام به دریافت تسهیلات کرده اما آن را پرداخت نکرده بودند، در دستورکار ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ قرار گرفت و آنان در هماهنگی با مقام قضایی و با استفاده از روش‌های فنی و پلیسی اقدامات خود را آغاز کردند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه عدم بازپرداخت تسهیلات دریافتی از سوی این دو نفر، موجب ایجاد اخلال شده بود، گفت: سرانجام اقدامات ماموران پلیس نتیجه داد و این دو نفر شناسایی و در عملیاتی دستگیر شدند.

ولیپور گودرزی از تشکیل پرونده برای این دو بدهکار بانکی خبر داد و گفت: این افراد در مجموع بیش از 20 هزار میلیارد ریال بدهی داشتند و در پرونده آنان مواردی چون کلاهبرداری، جعل، اخذ تسهیلات غیر مجاز بانکی و ... به چشم می‌خورد.

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه دو متهم دستگیر شده برای ادامه روند رسیدگی به جرم خود روانه دادسرا شدند،گفت: اقدامات پلیس در برخورد با اخلالگران اقتصادی و کسانی که بخواهند به هر طریق فضای اقتصادی کشور را ناامن کنند، ادامه خواهد داشت.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کاربر ناشناس
    0

    تشکروسپاس ازهمکاری شما

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها