بازی با جان، به خاطر دیده شدن در یوتیوب

یوتیوبر جوان که قصد داشت برای کانال یوتیوب خود ویدئویی مهیج تهیه کند با پرش از پل دچار شکستگی جمجمه شد.

بازی با جان، به خاطر دیده شدن در یوتیوب

یوتیوبر جوانی که برای جذب بیننده اقدام به پرش از یک پل در آمریکا کرده بود هرگز تصور نمی‌کرد دچار حادثه‌ای شوم شود. «سا فُمبا» پس از پرش از پل پِنی بَکِر در شهر آستین واقع در ایالت تگزاس دچار شکستگی جمجمه شد. این اتفاق روز دوشنبه در محل پل پنی بکر در رودخانه کلرادو رخ داد.

او قصد داشت با تهیه یک ویدئو از پرش خود و انتشار آن در کانال یوتیوبش بینندگان بیشتری را جذب کند. تصاویری که در شبکه‌های مجازی منتشر شده است لحظه قرار گرفتن فمبا روی پل و پرش او را به داخل رودخانه نشان می‌دهد.

شکسته شدن جمجمه جوان خام

ویدئوی این حادثه پس از آپلود در کانال این جوان توسط یوتیوب حذف شد. این ویدئو در مدت ۴۸ ساعت بیش از ۸۰۰۰ بیننده داشت. صدای فمبا در این ویدئو پیش از پرش شنیده می‌شد که گفته بود: «من از زندگی کردن نرمال (بدون هیجان) لذت نمی‌برم.»

شکسته شدن جمجمه جوان خام

در یکی از تصاویر منتشر شده این جوان پس از آسیب دیدگی در حالی که در کنار رودخانه روی زمین افتاده است دیده می‌شود. این جوان پس از این حادثه بلافاصله به بیمارستان منتقل شد. او به مدت سه روز در بیمارستان بستری بود.

شکسته شدن جمجمه جوان خام

او پس از مرخص شدن از بیمارستان با انتشار یک پست در اینستاگرام خود نوشت: «من قسمتی از جمجمه ام شکست و کمی خونریزی داشتم. این کار ارزش این را داشت، چون از طرفدارانم پیام دریافت می‌کنم. می‌توانست بدتر از این باشد، من بخاطر همه چیز‌هایی که دارم ممنونم.

شکسته شدن جمجمه جوان خام

من برای زندگی نرمال و عادی ساخته نشده ام. من رویای دنبال کنندگی دارم، من به کم رضایت نمی‌دهم. باید اثری از خود در این سیاره زمین که خانه ما نامیده می‌شود بگذارم.»

شکسته شدن جمجمه جوان خام

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها