دبیر کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مبارزه با بیماری:

طرح محدودیت تردد تاثیر معناداری در کاهش مبتلایان به کرونا داشت

دبیر کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مبارزه با بیماری گفت: اجرای این طرح کمک بزرگی در کاسته شدن از دورهمی های شبانه و ترددها داشته و باعث کاهش تعداد مبتلایان به کرونا شده است.

طرح محدودیت تردد تاثیر معناداری در کاهش مبتلایان به کرونا داشت

حسین قاسمی در پایان چهل و هشتمین نشست کمیته انتظامی و امنیتی ستاد مقابله با با اشاره به اینکه روند بیماری در کشور با همت مسئولان و رعایت مردم، اصناف و کسبه نسبت به هفته گذشته در شرایط بهتری قرار گرفته است افزود: از آغاز طرح جدید مقابله با حدود ۱۰ روز می‌گذرد و خوشبختانه روند، نشانگر مدیریت بیماری در سراسر کشور است.

دبیر کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مبارزه با بیماری با تاکید بر اینکه امید داریم با ادامه این روند و افزایش همکاری مردم، بتوانیم به شرایط مطلوب و ایده ال مورد نظر برسیم، تصریح کرد: گزارش‌های دریافتی از استان‌ها گویای رعایت متوسط حدود ۸۵ درصد پروتکل‌های بهداشتی نظیر زدن ماسک، حفظ فاصله گذاری اجتماعی و اجتناب از حضور در دورهمی ها است که انتظار می‌رود با همت هموطنان عزیز به بالای ۹۰ درصد برسد.

قاسمی همچنین با اشاره به اهمیت طرح محدودیت تردد از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح گفت: اجرای این طرح کمک بزرگی در کاسته شدن از دورهمی های شبانه و ترددها داشته که خود این امر تأثیر معناداری در کاهش تعداد مبتلایان به در کشور داشته است.

وی افزود: با رعایت هدفمند پروتکل‌ها از سوی مردم و کسبه‌ها امروز شاهد این هستیم که تعداد شهرهای قرمز در کشور کم شده است.

قاسمی گفت: البته در صورت عدم رعایت محدودیت‌ها و افزایش تعداد مبتلایان، وضعیت شهرها به لحاظ قرمز، نارنجی و زرد برگشت پذیر است و برای همین لازم است، مردم عزیز کماکان رعایت پروتکل‌ها را به عمل آورند تا بر این بیماری غلبه کنیم.

منبع: مهر

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها