کنایه مهاجری به مصوبه امروز مجلس/ صفت دناپلاس کم بود،به صفت چکمه پوش هم مزین شد

فعال سیاسی اصول گرا در کنایه به مصوبه امروز مجلس نوشت: فرض کنیم مجلسی که برجام را تصویب کرد با مخالفانش همین جور برخورد می کرد.

کنایه مهاجری به مصوبه امروز مجلس/ صفت دناپلاس کم بود،به صفت چکمه پوش هم مزین شد

مصوبه امروز مجلس برای خروج از برجام و لغو تحریم‌ها واکنش‌های زیادی در داخل داشت.

محمد مهاجری روزنامه نگار اصولگرا در واکنش به این تصمیم مجلس در توئیتی با هشتگ‌های مجلس یازدهم قالیباف، ذوالنور، دنا پلاس نوشت: «مجلس یازدهم تصویب کرده هر کس مصوبه اش در باره برجام را اجرا نکند تا 25سال زندان می رود. فرض کنیم مجلسی که برجام را تصویب کرد با مخالفانش همین جور برخورد می کرد. آن وقت آقای قالیباف و ذوالنور الان کجا آب خنک می خوردند؟! صفت دناپلاس برای مجلس کم بود،به صفت چکمه پوش هم مزین شد!»

کنایه مهاجری به مصوبه امروز مجلس/ صفت دناپلاس کم بود،به صفت چکمه پوش هم مزین شد


منبع: خبر آنلاین

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • سید
    0

    شما اگه حرف نزنی کسی بهت نمیگه لال، اگه تو خیلی مردی چطور به سراتو و..... خودروهای نمایندگان دوره های قبل جرات نمی کردی ایراد بگیری، من نمیدونم چرا هر چی حراف و ترسو رو میخواین به اصولگراها نسبت بدید

  • کاربر ناشناس
    0

    مجلس دنا پلاسی عنقلابی

  • علی
    0

    اقای خبر فوری ! شما ادعا داری طرفدار جریان خاصی نیستی ولی گزینش خبر و برجسته کردن آنها چیز دیگه ای میگه. این اظهارنظرهای سخیف و غیرصادقانه هم در شان رسانه خبری شما نیست و هم باعث ریزش خوانندگان می شود. کمی بیشتر دقت کنید و صادق باشید.

  • فقرمطلق
    0

    شک نکنید همین مجلس 5درصدی عامل بیگانه هستند منافقان داخلی که با اسم انقلابی رنگ عوض کردن این مجلس اگر مردمی بود که با حداقل رای انتخاب نمی شد با ریش و چفیه مگر میشود انقلابی شد با شعار تو خالی مرگ مرگ ثابت شده همچنین کسانی ضد ارزش و ضد انقلابند آدم دانا که به خودی ضربه نمیزند

    نظرات شما -
    • مهدی
      0

      یکبار تکلیف رو مشخص کنید 5درصدی،10درصدی،15درصدی،کدومش انگار افزایش حقوق‌ها رو میگید!!!!

  • ناشناس
    0

    فعلا نحلیلها و افکار دست نگهدار شما ترسوها با هر حزب و گروهی این بدبختی رو به بار اورده. تا افکاری مثل شما هست همینه. در پی عجز و ناتوانی نشون دادن، دشمن راسختر از قبل و تحریم ها چند برابر شده. چون وقتی این مسئولین ترسو و وابسته و خودکم بین هی سیگنال بیچادگی و بدبختی ناشی از عوارض تحریمو میفرستن دشمن نسبت به هدفش یعنی نابودی اصل نظام با تحریمهای بیشتر،امیدوارتر میشه. ک همینه که در چند سال اخیر علی رغم برجام نافرجام میبینیم که حتی از زمان دفاع مقدس تحربمها بیشتر شده. هم صنعت هسته ای رو از ما گرفتن و هم دانشمندای هسته ای و هم تحریم بیشتر.

  • علی
    0

    خوب گفتی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها