روحانی:‌ هیچ اهمالی در جریمه متخلفان کرونا پذیرفته نیست/ شهرهای قرمز با همکاری مردم وارد شرایط مناسب‌تری می‌شوند

رییس جمهور با اشاره به موفقیت‌آمیز بودن اجرای طرح جامع مقابله با کرونا اظهار امیدواری کرد: با تداوم همکاری‌های مردم در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به سرعت شهرهای مختلف از وضعیت قرمز به شرایط مناسب‌تری وارد شوند.

روحانی:‌ هیچ اهمالی در جریمه متخلفان کرونا پذیرفته نیست/ شهرهای قرمز با همکاری مردم وارد شرایط مناسب‌تری می‌شوند

حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور روز سه‌شنبه در جلسه کمیته‌های تخصصی ستاد مقابله با کرونا پس از گزارش کمیته اطلاع‌رسانی، ضرورت فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی مستمر به مردم در زمینه رعایت موارد بهداشتی مورد تاکید قرار داد و گفت: بدون تردید رعایت نشدن شیوه‌نامه‌های بهداشتی موجب محدودیت‌های دیگری خواهد شد که می‌تواند به زندگی مردم آسیب برساند از این نظر رعایت دستورالعمل‌ها اصلی مهم در تامین سلامت مردم و در عین حال اصلی موثر در تامین زندگی و معیشت مردم است.

رئیس جمهور پس از گزارش قرارگاه فرماندهی ستاد مقابله با کرونا درخصوص وضعیت اجرای محدودیت‌ها و اعمال جرایم تصریح کرد: قرارگاه فرماندهی بایستی درباره اعمال جرایم و اعلام آن به افکار عمومی با جدیت فعالیت کند و در این زمینه هیچ اهمالی پذیرفته نخواهد بود.

در این جلسه کمیته بهداشتی و درمانی ستاد ملی مقابله با کرونا درباره افزایش تست‌ها و هماهنگی بین دستگاه‌های ذیربط به منظور غربالگری وسیع و همچنین در خصوص استفاده از دستگاه‌های جدید در انجام تست‌های سریع گزارشی ارائه داد.

کمیته امنیتی و اجتماعی نیز درباره ردیابی شهروندان مبتلاء به کرونا با استفاده از تجهیزات و فناوری های نو با همکاری وزارت ارتباطات در این زمینه و نیز اعمال جرایم گزارشی ارائه داد. رییس جمهور پس از این گزارش تاکید کرد: اعمال جرایم زمانی می بایست صورت گیرد که هویت فردی که قرنطینه را رعایت نکرده است کاملا با اسناد معتبر از جمله کارت ملی تطبیق داده شود.

منبع: انتخاب

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • mojtaba
    0

    ای کاش یه نهادی هم بود که به وعده هایی که دادی و عمل نکردی شما را مجازات کنند تخلفات و جریمه فقط برای مردم می باشد پس مسئولینی که باعث ایجاد ازدحام ور اتوبوس و مترو و صف دریافت مرغ دولتی می باشند را چه کسی باید جریمه کند؟

  • ریحانه
    0

    اقای روحانی محترم....اونایی که بچه مریض دارن مجبورن برای درمان حتما بیان تهران چکار کنن

  • روحانی
    0

    آقای رئیس‌جمهور زندگی مردم را تعطیل نکنید

  • من
    0

    ما هیچ خیری از دولت شما ندیدم جز گرانی

  • نام مستعار
    0

    واقعا متأسفم براتون که نظرات مردم رو سانسور میکنید.

  • احمد
    0

    كاش حالا كه تهران از وضعيت قرمز خارج شده ؛ آقاي روحاني بعد از 10 ماه از اقامتگاه و پناهگاه خود خارج مي شدند تا كمي آفتاب به بدن نازنين شون بتابه . آخه بدن به تابش نور مستقيم خورشيد نياز داره . البته توصيه مي كنيم برا اينكه خداي ناكرده خطري براشون پيش نياد با رعايت كامل پروتكل هاي بهداشتي از جمله زدن ماسك و رعايت فاصله اجتماعي و ساير موارد باشه .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها