مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان لرستان:

خارج کردن ۲ جسد تاکنون از زیر آوار خانه منفجر شده در خرم آباد

انفجاری که صبح امروز در یک واحد مسکونی خرم آباد رخ داد، یک نفر را به کام مرگ کشاند و ۱۱ نفر را روانه بیمارستان کرد و ناراحت کننده تر آنکه حال ۲ تن از مصدومان وخیم گزارش شده و احتمال افزایش فوتی ها قوت گرفته است.

خارج کردن ۲ جسد تاکنون از زیر آوار خانه منفجر شده در خرم آباد

متاسفانه هنوز مشخص نیست دقیقا چند نفر زیر آوار مانده اند چرا که موج انفجار چندین واحد مسکونی را تحت تاثیر خود قرار داده و خسارت های زیادی به خانه های اطراف محل انفجار وارد کرده است.

تا این لحظه جسد ۲ نفر از زیر آوار خارج شده است

صارم رضایی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان لرستان با اعلام این خبرگفت: دقایقی پیش جسد یک نفر دیگر توسط تیم آوار برداری جمعیت هلال احمر و نیروهای آتش نشانی و سایر عوامل حاضر در محل حادثه از زیر آوار خارج شد.

وی ادامه داد: تاکنون دو نفر از ساکنین این منزل مسکونی جان خود را از دست داده و ٩ نفر مصدوم نیز به مراکز درمانی انتقال داده شد. ٣ نفر نیز مداوای سرپایی شدند.

رضایی تصریح کرد:عملیات آوار برداری برای نجات آخرین نفر این خانواده کماکان ادامه دارد و هنوز علت حادثه به طور قطعی مشخص نشده است.

‌به گفته رئیس اورژانس پیش بیمارستانی لرستان، آوار برداری‌ها ادامه دارد و امکان افزایش تعداد فوتی‌ها و مصدومین در انفجار صبح امروز یک واحد مسکونی در خرم‌آباد وجود دارد.

خارج کردن ۲ جسد تاکنون از زیر آوار خانه منفجر شده در خرم آباد

امکان افزایش مصدومین و فوتی وجود دارد
دکتر علی مهرزاد صفدری گفته است، در حادثه انفجار یک واحد مسکونی که صبح امروز در خرم آباد رخ داد طبق آخرین آمار، متاسفانه ۱۱ نفر مصدوم و یک نفر کشته شده است. حال دو نفر از آسیب دیدگان وخیم گزارش شده و سه نفر هم سرپایی مداوا شدند و مابقی به بیمارستان انتقال داده شدند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی لرستان گفت:آوار برداری ادامه دارد و امکان افزایش مصدومین و فوتی وجود دارد.

وی پیش از این گفته بود: انفجار یک واحد مسکونی واقع در آبشار ۹ خرم آباد ساعت ۸:۵۵ رخ داد و مصدومین به بیمارستان عشایر خرم‌آباد انتقال داده شدند.

وی با بیان اینکه هنوز مشخص نیست چه تعداد نفر زیر آوار باشند، یادآور شد: براثر این انفجار، دو واحد هم‌کف و طبقه اول بطور کاملتخریب و چنددستگاه مسکونی دیگر متاثر از موج انفجار دچار خسارت شدند.

این مسئول گفت: فوریت‌های پزشکی استان بلافاصله پس از دریافت گزارش در محل حادثه حضور یافت.

خارج کردن ۲ جسد تاکنون از زیر آوار خانه منفجر شده در خرم آباد

علت انفجار مهیب در منزل مسکونی خرم‌آباد مشخص نیست

مهراد فلاح، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم‌آباد در در این خصوص به ایسنا گفت: این حادثه صبح امروز در خیابان سپاهان رخ داد و بلافاصله نیروهای آتش‌نشانی و سایر عغ امدادی به این منطقه اعزام شدند. یک ساختمان دو طبقه کاملاً ریزش کرده و چند نفر نیز زخمی و به بیمارستان منتقل شده‌اند.

فلاح تصریح کرد: به علت شدت انفجار به خودروهای و خانه‌های اطراف نیز خساراتی وارد شده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم‌آباد نیز یادآور شد: هنوز علت این انفجار مشخص نیست.

بررسی علت انفجار خانه مسکونی با همکاری شرکت گاز

علی غلامزاده علم، مدیر روابط عمومی شرکت گاز لرستان به ایسنا گفت: علت انفجار خانه مسکونی در خرم‌آباد در دست بررسی است.

صبح امروز صدای انفجار مهیبی در منازل مسکونی محله ۶۰ متری، خیابان سپاهان خرم‌آباد شنیده شد و شدت انفجار به حدی بود که حتی در محله‌های اطراف نیز این صدا به گوش رسید.

منبع: ایسنا

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها