۱۰ هزار بسته کمک معیشتی بین افراد نیازمند اصفهان توزیع می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) اصفهان از توزیع ۱۰ هزار بسته کمک معیشتی به ارزش ۲۱ میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال در بین خانواده‌های نیازمند شناسایی شده و آسیب دیده از کرونا خبر داد.

۱۰ هزار بسته کمک معیشتی بین افراد نیازمند اصفهان توزیع می‌شود

سیدعلی مشیرصدری در جمع خبرنگاران با اشاره به توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های کم‌بضاعت و آسیب دیده از بیماری منحوس کرونا اظهار داشت: با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه و برخی مشکلات معیشتی ایجاد شده از بیماری کرونا، 10 هزار بسته کمک معیشتی در قالب کمک‌های مؤمنانه توسط حوزه‌های برادران و خواهران ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) اصفهان بین خانواده‌های نیازمند شناسایی شده در هفته جاری توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی در راستای لبیک به ندای مقام معظم رهبری صورت گرفته است گفت: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) اصفهان نیز در راستای کمک‌رسانی به افراد ضعیف جامعه ورود پیدا کرده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام رضا (ع) اصفهان ادامه داد: هر بسته معیشتی شامل روغن، برنج، رب گوجه فرنگی، تن ماهی، ماکارونی، حبوبات و پنیر بوده که ارزش ریالی هر بسته 2 میلیون و 126 هزار ریال است.

مشیرصدری با بیان اینکه مبلغ کل هزینه شده بابت 10 هزار بسته معیشتی، 21 میلیارد و 260 میلیون ریال است، بیان کرد: 50 درصد از این مبلغ را مومنان، خیران و مابقی توسط سپاه تامین شده است.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها