برای انتخاب کابینت خانه دلخواهتان با سبک های مختلف آشنا شوید

آیا به علت نفوذ رطوبت و مرور زمان کابینت های شما خیلی سریع مستهلک شده و غیر قابل استفاده میباشند؟ آیا میخواهید دکوراسیون منزل خود را به دلخواهتان تغییر دهید؟

برای انتخاب کابینت خانه دلخواهتان با سبک های مختلف آشنا شوید

اگر به هریک از دلایل بالا خواهان تغییر دکوراسیون آشپزخانه و منزل خود هستید لطفا با ما همراه باشید و این متن را به دقت مطالعه فرمایید ما راهکار های خوبی برای شما در نظر داریم.

نفوذ رطوبت و همچنین مرور زمان از جمله مهمترین عواملی است که به دلیل آن خانواده ها خواهان تغییر کابینت های خود میباشند بروز تورم و استهلاک محصولات چوبی در منازل از جمله مبلمان و کابینت ها از اثرات نفوذ رطوبت میباشد. از طرفی کابینت ها میتوانند نقش عمده ایی در تعیین دکوراسیون یک ساختمان ایفا کنند . اینکه نوع معماری یک ساختمان بر چه اساس و سبکی باشد تاثیر به سزایی در تعیین نوع، رنگ و چینش کابینت ها دارد. به عنوان مثال اگر سبک دکوراسیون شما به صورت مینیمال یا مدرن میباشد استفاده از کابینت های با رنگ خنثی پیشنهاد میشود اما اگر سبک دکوراسیون داخلی از نوع رستیک باشد توصیه ما استفاده از کابینت های ممبران یا چوبی کلاسیک است و اگر از سبک خاورمیانه ایی و یا سنتی پیروی میکنید توصیه ما استفاده از کابینت های ام دی اف مات است. در مجموعه ارس دکور با بهره گیری از علوم روز در زمینه دکوراسیون داخلی میتوانید بهترین گزینه ممکن را انتخاب کنید و از ما مشاوره بگیرید.

کابینت ام دی اف :

همان طور که میدانید کابینت ها به عنوان عنصر اصلی و تعیین کننده در ایجاد دکوراسیون در آشپز خانه ها شناخته میشوند. اگر در انتخاب کابینت دقت کافی صورت گرفته باشد این موضوع میتواند به تغییرات مثبت و سازنده در دکوراسیون منزل شما منتج شود. mdf مخفف کلمه Medium-density fibreboard به معنی تخته فیبر با چگالی متوسط می باشد . اگر شما هم به دنبال کابینت ام دی اف ارزان و با کیفیت هستید پیشنهاد میکنم ادامه مطلب را حتما مطالعه بفرمایید و با خدمات ارس دکور یشتر آشنا شوید. در واقع ام دی اف از ذرات خرده شده چوب تشکیل شده است . این الیاف توسط چسب یا رزین در یک دستگاه متراکم و فشرده شده و سپس تحت حرارت خشک می شوند و بعد از آن به قطعات مناسب برش می خورند . طرح کابینت MDF بستگی به روکشی دارد که بر روی آن به کار رفته است. تنوع رنگ کابینت ام دی اف، دوام بالا، زیبایی طرح ها و قابلیت ابزار خوری مناسب مهمترین مزایای این نوع کابینت هستند. از جمله مزایای دیگر کابینت های ام دی اف این است که قیمت آن در قیاس با انواع دیگر کابینت بسیار اقتصادی تر است. البته به طور کلی تمامی کابینت های امروزی از شیوه ساخت مشابه کابینت ام دی اف بهره میگیرند و تنها بر اساس جنس روکش نام گذاری بر روی آن ها صورت میپذیرد به عنوان مثال زمانی که روکش استفاده شده به صورت پرس وکیوم باشد به آن کابینت ممبران میگوییم. که در ادمه به کابینت های گلاس نیز اشاره ایی خواهیم داشت. در واقع عنصر تعیین کننده در انتخاب نوع کابینت سبک دکوراسیون منازل و سلیقه مشتریان است. اگر میخواهید خانه خود را به سبک سنتی دیزاین کنید پیشنهاد ما استفاده از کابینت ام دی اف است .

کابینت های گلاس :

پیش تر اشاره شد که بر اساس جنس روکش و نمای کابینت ها نام گذاری بر روی آن ها صورت میپذیرد. زمانی که بر روی بدنه اصلی کابینت روکش های براق قرار گیرد کابینت به دست آمده کابینت های گلاس است. لذا درخشش خیره کننده و چشم نواز خصیصه اصلی این نوع از کابینت است و برای کسانی که میخواهند بودجه بیشتری نسبت به کابینت ام دی اف برای چیدمان آشپزخانه خود در نظر بگیرند توصیه میشود. همچنین با توجه به انعکاس و بازتاب نوری که این نوع کابینت به دست میدهند برای استفاده در آشپزخانه های کوچک به منظور بزرگنمایی توصیه میشوند.

رنگ کابینت :

تنوع رنگ و ایجاد امکان انتخاب و گزینش برای مشتریان یکی از اصول اساسی در خرید انواع کابینت به شمار میرود. مشتریان باید بتوانند بر اساس دکوراسیون منزل خود و رنگ دیوار و یا کف فضای آشپزخانه خود کابینت مدنظرشان را انتخاتب نمایند. در واقع رنگ کابینت باید با هارمونی کلی فضای موجود همخوانی داشته باشد. البته در پاره ایی از موارد و بر اساس نوع و سبک چیدمان منزل استفاده از رنگهای متضاد برای ایجاد کنتراست بهتر نیز میتواند جز انتخاب های افراد باشد. همان طور که پیشتر اشاره کردیم انتخاب رنگ بسته به نوع سلیقه و سبک معماری و دکوراسیون منزل دارد. بعنوان مثال اگر از معماری مدرن پیروی میکنید بهتر است از کابینت هایی با رنگ های براق و خیر کننده ایی نظیر طلایی و یا سیلور استفاده کنید البته این رنگ های میتواند به صورت ترکیبی با رنگ های نیز به کار رود. اگر از سبک های مونو کروم پیروی میکنید پیشنهاد ما استفاده از کابینت هایی به رنگی از طیف های رنگ غالب در چیدمان شماست برای توضیح بهتر اگر رنگ غالب منزل شما آبی است پیشنهاد میشود از کابینت هایی به رنگ کاربنی یا لاجوردی استفاده کنید.

نتیجه گیری:

انتخاب کابینت ها میتواند یکی از ارکان اصلی در ایجاد و یا تغییر دکوراسیون منازل به شمار آید . این تغییر ممکن است به علت فرسودگی کابینت ها و یا صرفا به دلیل تغییر دکوراسیون منازل رخ دهد. به همین علت توصیه میکنیم قبل از انتخاب و سفارش کابینت برای منازل خود به دقت به بررسی گزینه های مختلف بپردازید و از مشاوران آگاه در این زمینه کمک جویید . مجموعه ارس دکور با پشتوانه تجربه سالیان دراز حضور خود در زمینه تولید انواع کابینت ها و بهره مندی از طراحان قهار در این زمینه قادر به ارائه طرح های مختلف کابینت به مشتریان و ارائه خدمات مشاوره رایگان میباشد.

آدرس: بازار دلاوران ، خیابان آزادگان ، شماره 118

تلفن ثابت: 02177498258 | 02177897768

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها