مدیرکل بحران استان بوشهر:

محور ساحلی بوشهر ـ شیف ـ گناوه به سبب آبگرفتگی همچنان مسدود است

مدیرکل بحران استان بوشهر با اشاره به بارش باران و آبگرفتگی معابر و منازل در شهرها و روستاهای استان بوشهر گفت: بارندگی شدید، چند محور مواصلاتی از جمله جاده ساحلی بوشهر ـ شیف ـ گناوه و سمیعا ـ رودشور را مسدود کرده است.

محور ساحلی بوشهر ـ شیف ـ گناوه به سبب آبگرفتگی همچنان مسدود است

جهانگیر دهقانی با اشاره به بارش باران و آبگرفتگی معابر و محورهای مواصلاتی استان بوشهر اظهار داشت: بارش باران در 24 ساعت گذشته سبب آبگرفتگی اماکن مسکونی و معابر در شهرها و روستاهای بوشهر، گناوه، دیلم و دشتستان شد که با تلاش امدادگران خدمات رسانی و کمک‌های امدادی به آسیب دیدگان ارائه شد.

وی، از انسداد چند محور مواصلاتی استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: بارش باران در 24 ساعت گذشته سبب آبگرفتگی چند محور شهری و روستایی و صبح امروز با فروکش شدن آبها زمینه تردد در این محورها فراهم شد.

مدیرکل بحران استان بوشهر با بیان اینکه اکنون برخی از محورهای مواصلاتی دشتستان، بوشهر و گناوه مسدود است خاطرنشان کرد: به سبب آبگرفتگی شدید تا اطلاع ثانوی جاده ساحلی بوشهر - شیف - گناوه و محور شهرستان دشتستان به سمت سمیعا به رودشور مسدود است.

دهقانی با اشاره به میزان بارش باران در استان بوشهر بیان کرد: بیشترین بارش باران در خارگ به میزان بیش از 217 میلیمتر و بهرگان دیلم 171.7 میلیمتر ثبت شده است.

وی افزود: در این مدت در گناوه 147.9، بوشهر121، دیلم104.7، برازجان حدود 60 میلیمتر بارش باران ثبت شده است.

مدیرکل بحران استان بوشهر از ورود سامانه بارشی دیگر به استان خبر داد و افزود: در پی خروج این سامانه از استان، از فردا سه شنبه تا 16 آذرماه عبور متوالی امواج ناپایدار از جو استان سبب افزایش مجدد ناپایداری‌های جوی خواهد شد.

دهقانی تصریح کرد: بر اساس پیش بینی‌های هواشناسی استان بوشهر طی مدت یاد شده، بر روی خلیج فارس و استان بوشهر به تناوب بارش پراکنده باران همراه با رعد و برق و وزش تندباد لحظه‌ای پیش بینی می‌شود.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها