اختصاص 22 میلیارد تومان اعتبار به حوزه حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری

رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی چهارمحال و بختیاری از اختصاص 22 میلیارد تومان اعتبار به حوزه حمل و نقل جاده‌ای این استان طی سال جاری خبر داد.

اختصاص 22 میلیارد تومان اعتبار به حوزه حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبر فوری به نقل از ایسنا، حبیب‌الله وفایی 28 آذر ماه در آئین گرامیداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری استان چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد:حمل و نقل به عنوان یکی از عناصر اصلی و تاثیر گذار در صنعت و توسعه اقتصادی استان محسوب می‌شود.

وی گفت: توسعه حمل و نقل به خصوص در بخش جاده‌ای از لحاظ اقتصادی مزیت‌های فراوانی دارد به طوری که رشد این بخش می‌تواند حوزه‌های دیگر اقتصاد را با خود درگیر کند.

رئیس سازمان مدیریت وبرنامه‌ریزی استان در ادامه تصریح کرد: توجه به رابطه توسعه حمل و نقل با اقتصاد استان حائز اهمیت است، این مسئله به طور قطع همزمان با ایمنی جانی می‌تواند دستاوردهای فراوان اقتصادی را نیز به همراه داشته باشد.

وفایی افزود: امسال 22 میلیارد تومان اعتبار به حوزه حمل و نقل جاده‌ای این استان اختصاص داده شد.

وی با اشاره به مطالبه برخی از کارکنان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در خصوص افزایش حقوق و مزایا، تصریح کرد: خوشبختانه در لایحه بودجه 97 اعتبار ویژه‌ای به صنعت حمل و نقل اختصاص داده شد که امید است از این اعتبار تخصیص یافته بتوان حقوق و مزایای کارکنان مذکور را افزایش داد.

رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان خاطرنشان کرد: بخش حمل و نقل استان باید با استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود و ساماندهی شرکت‌ها و رانندگان در این بخش از تمام توان خود در ارائه خدمات مناسب و سالم بهره بگیرد.

منبع: ایسنا

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها