جزئیاتی جدید از شیوه عملیات ترور شهید فخری‌زاده

جزئیاتی جدید از عملیات تروریستی ترور ناجوانمردانه شهید فخری زاده فاش شد. بر اساس بررسی‌ها، هیچ عامل انسانی در محل ترور حضور نداشته و تیراندازی‌ها تنها توسط سلاح خودکار انجام شده است.

جزئیاتی جدید از شیوه عملیات ترور شهید فخری‌زاده

ماشین ضدگلوله حامل شهید محسن فخری زاده و همسر وی، صبح جمعه به همراه ۳ ماشین تیم حفاظت از شهر رستمکلای مازندران به سمت آبسرد دماوند حرکت می‌کند.

ماشین پیشروی تیم حفاظت چند کیلومتر مانده به محل حادثه، اسکورت را برای چک و خنثی محل مقصد ترک می‌کند.

در همین لحظات، صدای ناشی از اصابت چند گلوله به ماشین، موجب جلب توجه دکتر فخری‌زاده و متوقف کردن ماشین می‌شود. فخری‌زاده به تصور اینکه صدا ناشی از برخورد با مانع خارجی یا اشکال در موتور خودرو بوده از ماشین پیاده می‌شود.

در همین لحظه از خودرو نیسانی که در فاصله ۱۵۰ متری ماشین شهید متوقف بوده، از یک دستگاه تیربار اتوماتیک کنترل از راه دور، شلیک‌های متعددی به سمت شهید صورت می‌گیرد. دو گلوله به پهلو و یک گلوله به پشت شهید برخورد می‌کند که منجر به قطع نخاع وی می‌گردد.

در این اثنا، سرتیم حفاظت بدن خود را حائل پیکر شهید می‌کند و چند تیر نیز به بدن وی اصابت می‌کند. لحظاتی بعد همان نیسان متوقف شده نیز منفجر می‌شود.

پیکر مجروح شهید به درمانگاه و از آنجا با بالگرد به بیمارستانی در تهران منتقل می‌شود که متأسفانه بعد از مدتی به شهادت می‌رسد.

گفتنی است در این عملیات که حدود ۳ دقیقه طول کشیده است، هیچ عامل انسانی در محل ترور حضور نداشته و تیراندازی‌ها تنها توسط سلاح خودکار انجام شده است و به جز محافظ شهید که مجروح می‌شود، هیچ فرد دیگری در این حادثه آسیب نمی‌بیند.

در همین رابطه بررسی هویت مالک خودروی نیسان، نشان دهنده خروج وی در ۸ آبان ماه سال جاری از کشور است.

شهید محسن فخری زاده از دانشمندان پرافتخار هسته‌ای و دفاعی کشورمان نزدیک به ۳ دهه در فهرست ترور گروه‌های تروریستی و رژیم صهیونسیتی قرار داشت. در سالهای اخیر بارها عملیات‌های تروریستی علیه وی کشف و خنثی شده بود.

منبع: فارس

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • کاربر ناشناس
    0

    تاهستم ندانیدکیستم وقتی رفتم دانستید کیستم مرده راقبل ازمرگ باید یافت بعدازمرگش شیون وآب وگل پاشیدن چه سود روحششاد

  • کاربر ناشناس
    0

    یک کلام وصدکلام ماخرنیستیم باگرانی وزجروعزاداری دراین دوسال نکبت وخفت زنوگی میکنیم کلیدش داعش ایرانیست که پشت خانها یاپشت درختان وبلاخره جایی سنگروامن درنظرگرفته بودنند فاشمیشود

  • متفاوت
    0

    عجب تیربار اتوماتیک باکنترل چگونه دقیقا به هدف زده؟

  • داروغه
    0

    این حرف ها برای ما مرحم نمیشه ما انتقام میخواهیم فقط انتقام

  • مسعود
    0

    اینکه صاحب نیسان از کشور خارج شده داغی بر دل داغدارم نهاد الان که این خبر را دیدم آنچنان بدنم می لرزد که متن را با زورنوشتم سربازان امام زمان کجائید مرحمی بر دل دغدارمان بنهید

  • ا
    0

    یی شاخه از این درخت تنومند قطع شد ولی چندین جوانه میزند.روحش شاد

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      ما ایرانی ها به چنین دانشمندان واستادن شایسته کشور می بالیم دشمنان ما بدانند که با به شهادت رساندن مردان بزرگ وبالا مقام ایران اسلامی به پیروزی نمی‌رسند چون از این مردان وفادار و از خود گذشته در ایران زیاد هستن وروز کردن وبه شهادت رسوندن فقط نشان از ترس و بزدلی آنهاست که ترس ایران وایرانی در دل منافقان و نامردان نشان ازترس آنهاست شهادتت مبارک مرد بزرگ که اسمت هلهله ترس دروجود دشمنان ایران است روحت شاد ای هم وطن

  • امیر
    0

    خب صاحب نیسان مگه الوار بار نزده بود ؟؟بعد ش هم مگه دیروز نگفتن صاحب نیسان مرده ؟؟؟صاحب نیسان چه جوری اون همه راه رو دوییده و از مهلکه فرار کرده اونم بعد اون انفجار مهیب ؟ خب مالک نیسان پلاکش ماشینش چند بوده تا ما هم استعلام بگیریم

  • مرتضی
    0

    ما به چنین استادانی میبالم روحت شاد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها