فال روزانه یکشنبه ۹۹/۰۹/۰۹

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه، صرفاً جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه یکشنبه ۹۹/۰۹/۰۹

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. زندگی شلوغ و پر مشغله‌ای دارید و در سالی که با تولدتان آغاز شده است فرصتی پیدا می‌کنید تا از شلوغی‌های زندگی کناره بگیرید و به آرامش برسید. خوشی‌های سال تولدتان در ماه دی امسال شروع می‌شود و در این ماه پولی به دست‌تان می‌رسد. بهمن سال جاری بهترین زمان برای حضور در کنار دوستان و اعضای خانواده است، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و در کنار اهل منزل لحظه‌های شادی را سپری کنید. در ماه‌های اسفند و فروردین شرایطی برای ایجاد تغییر در منزل فراهم می‌شود. این شرایط را به فال نیک بگیرید و با انجام تغییرات در منزل، روحیه خود و اعضای خانواده را بهبود بخشید. به‌خاطر داشته باشید که زحمت‌های شما در زندگی بدون پاداش نخواهد ماند و مرداد ماه سالی که از راه خواهد رسید، زمان موفقیت شما است و در این ماه مزد تلاش‌های شبانه‌روزی‌تان را دریافت خواهید کرد. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با شادکامی به پایان برسانید و این سال را به یکی از سال‌های درخشان در کارنامه زندگی‌تان تبدیل نمایید.

فروردین

کمی از کار فاصله بگیرید و با استراحت، نیروی تحلیل‌رفته‌تان را جبران کنید. بیشتر از همیشه مواظب دارایی‌های‌تان باشید. مهمان ناخوانده‌ای از راه می‌رسد و باید فرصتی از امروز را به پذیرایی از این مهمان اختصاص دهید. مشغله‌های کاری زیادی دارید و از رسیدگی به اعضای خانواده و همسر یا عشق‌زندگی‌تان غافل می‌شوید. اجازه ندهید کار‌های امروز به فردا موکول شود. همسر یا عشق زندگی‌تان رفتار سخت‌گیرانه‌ای دارد و زندگی را به شما تنگ کرده‌است، در اولین فرصت با عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید و از ایشان درخواست نمایید که سخت‌گیری‌های بی‌دلیل را کنار بگذارد. یکی از آشنایان چشم‌انتظار یاری و کمک شما است.

اردیبهشت

روزی سرشار از انرژی در پیش‌رو دارید. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و یکی از آشنایان وجود دارد، اگر نمی‌خواهید این مشاجره بالا بگیرد و کار شما به جا‌های باریک بکشد، هر چه سریع‌تر این مشاجره را صلح و صفا دهید و نگذارید آبرو و احترام شما توسط این فرد ضایع شود. به مشکلی برخورد خواهید کرد و مجبور می‌شوید پولی که با زحمت زیادی بدست آورده‌اید را برای حل این مشکل هزینه کنید، اما نگران نباشید چرا که حل این مشکل شرایط زندگی را برای شما مساعد می‌کند و در آینده فرصتی برای پس‌انداز و پر کردن جای خالی این پول پیدا خواهید کرد. قصد خرید کالایی گران‌بها را دارید و امروز زمان مناسبی برای خرید است. توانایی‌های‌تان را ارزیابی کنید و به فکر بهبود نقاط ضعف خود باشید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان برنامه‌های زیادی برای شما ریخته تا امروز را به روزی عاشقانه و خاطره‌انگیز تبدیل کند.

خرداد

روز را با سلامتی و نشاط به پایان خواهید رساند. پیشنهادی که یکی از دوستان برای افزایش درآمد با شما در میان گذاشته را اجرا کنید و به سود سرشاری برسید. فردی که بدخواه شما است، امروز نقشه‌ای شوم برای‌تان کشیده. خبر فرخنده‌ای از یکی از آشنایانی که در غربت است به دست شما می‌رسد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان تمام تلاش‌اش را برای رضایت شما انجام می‌دهد. پس از مدت‌ها امروز فرصت پیدا می‌کنید تا حسابی بخوابید و استراحت کنید.

تیر

به فکر سلامت‌تان نیستید و با خوردن غذا‌های غیر مفید و سبک‌زندگی ناسالم، سلامت وجود نازنین‌تان را به خطر نیاندازید. پولی به دست شما می‌رسد، اما مواظب باشید که پول بادآورده را باد خواهد برد. یکی از اعضای خانواده به کمک شما نیاز دارد و در اولین فرصت هرکاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای ایشان انجام دهید. پرتوقعی را کنار بگذارید و توقع‌های نابجایی از اطرافیان نداشته باشید. کار‌های زیادی روی سر شما آوار می‌شود و فرصت چندانی برای استراحت دست نمی‌دهد. میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان اختلافی ایجاد می‌شود. کار‌ها را پشت گوش نیاندازید و کار امروز را به فردا موکول نکنید.

مرداد

فرصتی را برای بودن در کنار اعضای خانواده اختصاص دهید. از حال فروافتادگان غافل نشوید و دست افرادی که نیازمند کمک هستند را بگیرید. کار‌ها را در زمان مقرر انجام نمی‌دهید و برای انجام کار‌های مهم امروز‌و‌فردا می‌کنید، ادامه این وضعیت اصلا به نفع شما نیست و به خاطر داشته باشید که راه موفقیت و پیشرفت با انجام‌دادن به‌موقع کار‌ها و زمان‌بندی دقیق هموار می‌شود. امروز از آن روز‌ها است که همسر یا عشق‌زندگی‌تان ثابت می‌کند قدردان عشق و محبت‌های بی‌دریغ شما است. کار مهمی را امروز باید انجام دهید، در انجام این کار کوتاهی نکنید و مطمئن باشید که در آینده فایده‌های زیادی از این کار به شما می‌رسد.

شهریور

بیشتر از همیشه به زندگی امید داشته باشید و اعتماد‌به‌نفس‌تان را از دست ندهید. امروز به مشکلی مالی برخورد خواهید کرد و مجبور می‌شوید قسمتی از اندوخته خود را برای حل این مشکل خرج کنید. برای حضور در جلسه‌کاری مهم یا مهمانی رسمی دعوت هستید و در این مراسم شرایطی برای آشنایی با افراد بانفوذی را پیدا می‌کنید. انسان منطقی هستید و به جای اینکه از روی احساسات تصمیم بگیرید، برای تصمیم‌های مهم زندگی از عقل و منطق کمک می‌گیرید، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و با درایت و تدبیر، بهترین تصمیم را برای مشکلی که با آن روبرو می‌شوید اتخاذ نمایید. به فکر خرید کالایی افتاده‌اید و امروز بهترین زمان برای خرید این کالا است، این خرید را انجام دهید و از کالایی که خریداری می‌کنید کمال استفاده را ببرید. زندگی عاشقانه‌ای دارید و از بودن در کنار همسر یا عشق‌زندگی‌تان لذت می‌برید، این شرایط را به فال نیک بگیرید و به گونه‌ای رفتار کنید تا عشق‌زندگی‌تان نیز از بودن در کنار شما راضی و خوشنود باشد.

مهر

امروز فقط به نکته‌های مثبت زندگی نگاه کنید و منفی بافی را کنار بگذارید. به گونه‌ای زندگی کنید که با صرفه‌جویی و پس‌انداز، در آینده بدهکار مردم نشوید. بزرگان فامیل علاقه زیادی به شما دارند و در لحظه‌های سخت زندگی پشتیبان‌تان بوده‌اند، امروز به ریش‌سفید‌های خانواده ثابت کنید که قدر محبت و حمایت‌های آن‌ها را می‌دانید و هر کاری که از دست‌تان برمی‌آید را برای رفاه و آسایش آن‌ها انجام خواهید داد. بیشتر از همیشه مواظب گفتار خود باشید و چیزی نگویید که زمینه دلخوری همسر یا عشق‌زندگی‌تان را فراهم کند. بار سفر بسته‌اید و عازم مسافرت هستید، از خطر‌های احتمالی این سفر هراسی نداشته باشید و خاطرتان جمع باشد که سفری پرسود و فایده را تجربه خواهید کرد. اجازه ندهید اطرافیان در زندگی شخصی شما دخالت کنند. بیشتر از همیشه حواس‌تان را جمع کنید چرا که احتمال دارد سند یا چیز مهمی را فراموش کنید.

آبان

به لحاظ مالی پولی به دست‌تان می‌رسد تا مشکلات مالی‌تان را خاتمه دهید. امروز مواظب باشید که احساساتی نشوید و تصمیم نادرستی نگیرید. یکی از دوستان قدیمی امروز برنامه‌ای خاص تدارک دیده تا به شما ثابت کند که همیشه به فکرتان است. راحت‌تر از چیزی که فکرش را بکنید کار‌های روزانه را به پایان خواهید برد. همسر یا عشق‌زندگی تان امروز شما برای نامه‌های خاصی برای‌تان تدارک دیده تا حسابی شگفت‌زده‌تان کند.

آذر

احساس می‌کنید که بیشتر از همیشه شاد و با انرژی هستید و هیچ مشکلی در سر راه خود نمی‌بینید، این احساس را غنیمت بدانید و به لطف انرژی و انگیزه‌ای که دارید، کار‌ها را سریع‌تر از همیشه انجام دهید و فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا کنید. امروز یکی از آشنایان پیشنهادی برای افزایش درآمد با شما درمیان می‌گذارد، این پیشنهاد را به جان و دل گوش کنید. روحیه‌ای مسئولیت‌پذیر را در قبال اعضای خانواده درپیش بگیرید. خساست را کنار بگذارید و از هر فرصتی برای کمک به اطرافیان بهره بگیرید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان شما را درک نمی‌کند و این وضعیت فاصله‌ای عمیق بین شما ایجاد کرده‌است. نظر‌های خود را با صدای بلند اعلام کنید و بی‌پرده سخن بگویید. فرصتی پیدا می‌کنید تا سری به دوستان قدیمی بزنید و دیدار‌ها را تازه کنید. اهل تعریف و تمجید بیش‌از‌حد از خودتان هستید و همیشه در صحبت‌های‌تان غلو می‌کنید، قبل از اینکه این رویکرد شما را به فردی غیرقابل‌اطمینان در نزد دوستان و آشنایان تبدیل کند مبالغه در صحبت‌های خود را کنار بگذارید.

دی

با انجام کار‌های هیجان‌انگیز و مسرت بخش، فکر‌های ناراحت‌کننده را از سرتان بیرون کنید. اهل ولخرجی و خرید‌های غیرضروری نیستید و همیشه حوا‌س‌تان به دخل‌و‌خرج‌تان هست، به همین دلیل پس‌انداز قابل‌قبولی اندوخته‌اید و نگرانی مالی ندارید، امروز به اهمیت پس‌انداز و صرفه‌جویی پی‌خواهید برد چرا که به مشکل مالی برخورد می‌کنید و این مشکل را به‌راحتی با کمک پس‌اندازی که کنار گذاشته‌اید حل خواهید کرد. سفری کوتاه در پیش دارید و در این سفر لحظه‌های شادی را تجربه خواهید کرد. این فرصت را مغتنم بدانید و برای مدتی هم که شده از روزمرگی‌های زندگی فاصله بگیرید و به جسم و ذهن‌تان استراحت بدهید. یکی از اعضای خانواده امروز اصرار می‌کند که قسمتی از وقت خود را به ایشان اختصاص دهید. فرصتی پیدا می‌کنید تا عشق و محبت خالصانه خود را به همسر یا عشق‌زندگی‌تان اثبات نمایید. به فردی که از شما درخواست کمک دارد، پاسخ مثبت بدهید.

بهمن

مواظب رژیم‌غذایی‌تان نیستید و خوردن خوراکی‌های مضر و ناسالم، سلامت شما را به خطر انداخته است، اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و از امروز به خودتان قول بدهید که به‌غیر از غذا‌های سالم، چیز دیگری نخورید و با ورزش و رعایت رژیم‌غذایی سالم، بیشتر از همیشه مواظب سلامت خود باشید. وضعیت مالی‌تان ثبات ندارد و این قضیه امروز حسابی شما را نگران و مضطرب کرده‌است، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که پولی به دست‌تان خواهد رسید و مشکلات مالی شما خاتمه پیدا خواهد کرد. احتمال زیادی وجود دارد که یکی از اطرافیان امروز از در ناراحتی و دلخوری با شما وارد شود. همسر یا عشق‌زندگی‌تان با انجام کار پسندیده‌ای، زمینه رضایت و خوشنودی شما را فراهم خواهد کرد. کار و تلاش بیش‌از‌حد را کنار بگذارید و اوقاتی از روز را به اعضای خانواده اختصاص دهید. احساس می‌کنید که از همیشه عاشق‌تر شده‌اید، این احساس را به همسر یا عشق‌زندگی‌تان منتقل کنید.

اسفند

بیش‌از‌حد خودتان را برای اشتباه‌های گذشته سرزنش نکنید. انسان رازنگه‌داری نیستید و اسرار کاری و حرفه‌ای خود را با دیگران به اشتراک می‌گذارید، این وضعیت نه تنها جلوی پیشرفت شما را گرفته است، بلکه به فردی غیرقابل‌اطمینان در میان دوستان و آشنایان تبدیل شده‌اید. ادامه این رویکرد اصلا به صلاح شما نیست و از امروز به خودتان قول بدهید که راز‌های کاری و تجاری خود را با کسی در میان نگذارید و بیشتر از همیشه راز‌نگه‌دار باشید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز از دنده چپ بلند شده و اصلا حوصله شما را ندارد. امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا سری به دوستان قدیمی بزنید. کار شایسته‌ای که مدت‌ها پیش انجام داده‌اید امروز در نظر اطرافیان جلوه می‌کند.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها