۱۶۰ راس دام قاچاق در استان کرمانشاه کشف شد

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه گفت: ۱۶۰ راس انواع دام قاچاق به ارزش هفت میلیارد ریال باتلاش مرزداران شهرستان‌های قصرشیرین و ثلاث‌باباجانی ‌کشف شد.

۱۶۰ راس دام قاچاق در استان کرمانشاه کشف شد

سردار یحیی الهی روز شنبه اظهارداشت: در ماموریت نخست ماموران هنگ مرزی قصرشیرین با اشراف اطلاعاتی خود موفق به شناسایی ۲ دستگاه کامیون حامل دام قاچاق شده و و پس از مدتی تعقیب نامحسوس آنها را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در جریان بازرسی از این کامیون های توقیفی ۱۱۳ راس گوسفند قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن ها به سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال می رسید کشف شد.

سردار الهی تصریح کرد: در همین راستا ماموران هنگ مرزی قصرشیرین موفق به دستگیری ۲ قاچاقچی شده و پس از تشکیل پرونده آنها را به مراجع قضایی معرفی کردند.

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه در ادامه به کشف ۴۷ راس دام قاچاق دیگر توسط مرزبانان شهرستان ثلاث باباجانی خبر داد و گفت: این احشام شامل گاو، گوساله، گوسفند و بز می شود.

وی تصریح کرد: این تعداد احشام که طق نظر کارشناسان ارزش آنها به سه میلیارد و ۵۰۰ ریال می رسد، در نقطه صفر مرزی و پیش از خروج غیر قانونی از مرز توقیف و کشف شدند.

سردار مرزبانی یادآوری کرد: در همین راستا نیز سه قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل و تکمیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل دستگاه قضایی شدند.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها