مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کرمانشاه:

مشکلی در تامین فرآورده‌های نفتی در کرمانشاه وجود ندارد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه از آمادگی کامل این شرکت برای تامین و توزیع سوخت خبر داد و گفت: سوخت‌رسانی در استان در حال انجام است و مشکلی در خصوص تامین فرآورده نفت سفید و گاز مایع وجود ندارد.

مشکلی در تامین فرآورده‌های نفتی در کرمانشاه وجود ندارد

فریدون یاسمی روز شنبه با تاکید بر اینکه، وضعیت ذخیره‌سازی انواع فرآورده‌های نفتی در این منطقه مطلوب است، افزود: وضعیت سوخت در ۱۵۷ جایگاه استان نیز مناسب و سوخت کافی در این تعداد جایگاه وجود دارد.

وی در خصوص تامین سوخت مناطق سردسیر و سخت‌گذر نیز اظهارداشت: سوخت‌رسانی به این مناطق در حال انجام بوده و مشکلی در خصوص تامین فرآورده های نفتی مورد نیاز وجود ندارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه در ادامه گفت: بنابر پایش انجام شده، حدود ۵۶ هزار خانوار در استان کرمانشاه نیازمند استفاده از نفت ‌سفید و گاز مایع هستند که از این تعداد حدود ۵۲ هزار نفر به سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی (سدف) مراجعه و مشخصات و کارت بانکی خود را ثبت کرده‌اند و مرحله اول توزیع در اختیار آن‌ها قرار گرفته است.

یاسمی اضافه کرد: از تعداد چهار هزار خانوار باقی مانده می‌خواهیم تا هرچه سریع‌تر نسبت به ثبت اطلاعات خود در سامانه سدف و دریافت سهمیه خود اقدام کنند.

او گفت: در منطقه کرمانشاه ۵۶ هزار خانوار زیرپوشش این شرکت و مصرفکننده نفت سفید وجود دارد که سوخت موردنیاز این تعداد خانوار از طریق ۵۱۸ فروشندگی روستایی تامین می‌شود.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۱۴ شهرستان، ۸۶ دهستان و ۲ هزار و ۵۹۵ آبادی دارد و ۲.۴ درصد جمعیت کشور در این استان ساکن هستند که از این تعداد ۷۵ درصد در نقاط شهری و ۲۵ درصد در نقاط روستایی زندگی می کنند.

گازرسانی در استان کرمانشاه از سال ۱۳۷۲ با شروع عملیات اجرایی گازرسانی به شهرهای کنگاور و صحنه آغاز شد. در خلال سال‌های ۱۳۷۲ تا ۱۳۹۶ تعداد ۵۲۵ هزار و ۴۸۷ مشترک خانگی، تجاری و صنعتی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند.

در استان کرمانشاه اکنون ۶۰۰ هزار مشترک گاز طبیعی در بخش‌های مختلف است و روزانه ۱۳ میلیون مترمکعب گاز به مشترکان تحویل می‌شود.

اکنون ساکنان ۲۹ شهر و هزار و ۵۴۱ روستای استان کرمانشاه از گاز طبیعی برخوردار هستند.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها