نظارت ویژه شب یلدا در خراسان‌جنوبی

رئیس اداره بازرسی ونظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌جنوبی گفت: طرح نظارتی ویژه شب یلدا در خراسان جنوبی برگزار می شود.

نظارت ویژه شب یلدا در خراسان‌جنوبی

به گزارش خبر فوری به نقل از ایسنا، «علی تهوری» امروز (28 آذرماه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با عنایت به نزدیکی شب یلدا و پیشگیری از افزایش نامتعارف سطح قیمتی انواع آجیل، شیرینی و میوه‌های مرسوم در روزهای آتی متأثر از افزایش تقاضا، طرح نظارتی ویژه شب یلدا در خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

وی افزود: در راستای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و جلوگیری از سوءاستفاده عوامل سودجو در سطح بازار طرح نظارتی ویژه شب یلدا با هماهنگی تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف و اتحادیه‌های مربوط از 28 آذرماه آغاز و تا اول دی‌ماه به مدت سه روز ادامه دارد.

رئیس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌جنوبی تصریح کرد: در این طرح ضمن اخذ تدابیر مناسب در خصوص کنترل و رعایت ضرایب سود مصوب و رسیدگی به موقع به شکایات مردمی با متخلفین برابر قوانین و مقررات جاری برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

تهوری یادآور شد: در این طرح 40 بازرس سازمان صنعت، معدن و تجارت به همراه بازرسان اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی مربوطه و ناظران افتخاری در سطح استان به‌صورت ویژه بازار را کنترل و گزارش‌های مردمی را در کمترین مدت رسیدگی می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: از شهروندان و هم‌استانی‌ها در خواست می‌شود تا هرگونه تخلف صنفی در استان را از طریق شماره تلفن و سامانه 124 به این اداره و یا ادارات شهرستانی منعکس کنند.

منبع: ایسنا

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها