ماسک رایگان توسط گروه جهادی بقعه متبرکه شاهداعی الله(ع) شیراز توزیع شد

رئیس اداره اوقاف ناحیه ۳ شیراز گفت: به مناسبت هفته بسیج ۱۰۰۰ عدد ماسک توسط گروه جهادی بقعه متبرکه شاهداعی الی الله شیراز توزیع شد.

ماسک رایگان توسط گروه جهادی بقعه متبرکه شاهداعی الله(ع) شیراز توزیع شد

حجت الاسلام سید میثم حسینی ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: با توجه به اعلام وضعیت قرمز شهر شیراز در اقدامی جهادی بسیجیان بقعه متبرکه سید نظام الدین محمود(ع) مشهور به شاهداعی الی الله نسبت به تهیه و توزیع 1000 عدد ماسک رایگان در میان شهروندان شیرازی اقدام کردند.

وی افزود: این عمل خداپسندانه از محل نذورات بقعه متبرکه و کمک‌های خیرین صورت پذیرفته است که به صورت بسته‌بندی و کاملا بهداشتی در بلوار سیبویه شیراز توزیع و در اختیار سرنشینان خودروهای عبوری و شهروندان این منطقه از شهر شیراز قرار داده شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه 3 شیراز ضمن دعوت از علاقه‌مندان و بسیجیان برای شرکت در فعالیت‌های مردمی و امور خیریه در بقعه متبرکه شاهداعی الی الله شیراز گفت: فراخوان ثبت‌نام در گروه جهادی بقعه متبرکه سیدنظام الدین محمود(ع) از سوی مرکز افق این آستان مقدس منتشر شده است و علاقه‌مندان می توانند جهت نام‌نویسی به صورت حضوری به دفتر مرکز افق بقعه متبرکه شاهداعی الی الله مراجعه و یا با شماره 09334738140 تماس بگیرند.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها