اشغال ۶۲۷ تخت بیمارستانی توسط بیماران کرونایی در زنجان

طبق آخرین آمار کرونا در استان زنجان، امروز (۴ آذرماه) ۳۵ مورد مثبت بستری و ۳۲۰ مورد مثبت سرپایی از لحاظ آزمایشگاهی و فوت ۱۰ بیمار کرونایی ثبت شد.

اشغال ۶۲۷ تخت بیمارستانی توسط بیماران کرونایی در زنجان

بر اساس آخرین اخبار کرونا، سه شهرستان استان زنجان در وضعیت قرمز کرونایی و در پیک سوم کرونا قرار دارد. قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا در استان تنها با رعایت جدی پروتکل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، رعایت بهداشت فردی و آداب تنفسی و فاصله اجتماعی امکان‌پذیر خواهد بود.

در خصوص وضعیت مبتلایان ویروس کرونا در استان زنجان طی ۲َ۴ ساعت گذشته، در حال حاضر ۶۲۷ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند و بستری جمعی از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۶ هزار و ۳۳۸ مورد بوده است.

طی ۲۴ ساعت گذشته، ۳۲۰ مورد مثبت ابتلا به بیماری کرونا به صورت سرپایی شناسایی شده است. در حال حاضر ۳۰ هزار و ۲۷ مورد مثبت سرپایی بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی مبتلا به بیماری کرونا هستند.

همچنین طبق آخرین آمار کرونا در استان، موارد مثبت بستری کرونا در بیمارستان‌های استان زنجان، ۳۵ مورد بوده که از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۵۷۰۸ مورد مثبت بستری بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی ثبت شده است.

متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته، ۱۰ بیمار مبتلا به کرونا در این استان، جان خود را از دست داده‌اند. گفتنی است از ابتدای شیوع کرونا تاکنون مجموع بیماران فوت شده در استان زنجان به ۸۷۲ نفر رسیده است.

از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در استان زنجان، مجموع بیماران بهبودیافته و ترخیص شده نیز ۴۵۹۰ مورد گزارش شده است.

قابل ذکر است، از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون، مجموع موارد مثبت ابتلا به بیماری کرونا طبق یافته‌های آزمایشگاهی در استان زنجان ۳۵ هزار و ۷۳۵ مورد بوده است.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها