همراهی ۹۵ درصدی اصناف ابهر با محدودیت‌های کرونایی

رئیس اتاق اصناف ابهر از همراهی ۹۵ درصدی اصناف ابهر در اجرای محدودیت‌های کرونایی خبر داد.

همراهی ۹۵ درصدی اصناف ابهر با محدودیت‌های کرونایی

علی قهرمانیان در جلسه ستاد کرونای ابهر با اشاره به اجرای محدودیت‌های کرونایی در این شهرستان، ادامه داد: برخی از اصناف و بازاریان نیز از گروه‌های مشمول اجرای این طرح هستند.

وی از همکاری مطلوب اصناف و بازاریان ابهر در اجرای این طرح خبر داد و گفت: بیش از ۹۵ درصد اصناف و بازاریان شهرستان ابهر به محدودیت‌های کرونایی که اعمال شده است، عمل کرده‌اند که علی‌رغم مشکلات مالی و معیشتی این اقدام، کار شایسته‌ای در راستای قطع زنجبره انتقال است.

رئیس اتاق اصناف ابهر با بیان این مطلب که در شهرستان ابهر بیش از ۶۰۰۰ واحد صنفی وجود دارد، تصریح کرد: محدودیت کرونایی در ابهر شامل مشاغل گروه ۲، ۳ و ۴ است.

وی یادآور شد: با اجرای طرح جدید محدودیت‌های کرونایی بیش از ۴۰۰۰ صنف که در گروه مشاغل ۲، ۳ و ۴ قرار دارند به خاطر حفظ سلامتی جامعه تعطیل شده‌اند.

در ادامه این جلسه نیز رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ابهر با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین مشکلات حال حاضر در مبارزه با کرونا این است که این ویروس به شکل خانوادگی درآمده است، یادآور شد: وقتی یکی از اعضای خانواده درگیر می‌شود، سایر افراد نیز متاسفانه به این ویروس آلوده می‌شوند.

کوروش شعبانی با تاکید بر ضرورت پرهیز از دورهمی‌های خانوادگی، اضافه کرد: بیش از ۵۰ یا ۶۰ درصد آلودگی از طرف خانواده‌ها است.

این مسئول با اشاره به پایش مستمر روستاهای شهرستان، ادامه داد: پای این ویروس منحوس به روستاها نیز باز شده و بیش از ۲۰ درصد روستاهای شهرستان آلوده شده‌اند.

وی با بیان اینکه قدرت انتقال ویروس افزایش یافته، خاطرنشان کرد: کماکان زدن ماسک، شست‌وشوی مداوم دست‌ها و ماندن در خانه بهترین راهکار برای مهار کرونا است.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها