پرونده مهاجم لودرسوار گرگانی در دادگاه

پرونده پسر جوان گرگانی که برای انتقام‌جویی از پدرش، سوار بر لودر او راهی خیابان شده و 8 خودرو را زیر گرفته و 5نفر را راهی بیمارستان کرده بود با صدور کیفرخواست به دادگاه فرستاده شد.

پرونده مهاجم لودرسوار گرگانی در دادگاه

اواخر شهریورماه فیلمی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که جنجال زیادی در رسانه‌ها به‌وجود آورد. در این فیلم یک لودر بزرگ دیده می‌شد که دیوانه‌وار در خیابان ویراژ می‌داد و عمداً به سمت خودروهایی که در حال عبور از بلوار هیرکانی شهرستان گرگان بودند و همچنین خودروهایی که کنار خیابان پارک بودند هجوم برده و به آنها آسیب می‌زد.

راننده لودر جوانی حدوداً 19ساله بود که به‌دنبال آسیب‌زدن به چند خودرو و تماس شاهدان با پلیس، تحت تعقیب مأموران قرار گرفت. مأموران پلیس با حضور در بلوار هیرکانی و مشاهده لودر به راننده دستور ایست دادند اما او با دیدن خودروی پلیس برخلاف جهت خیابان به رانندگی ادامه داد و بعد از آسیب رساندن به تعدادی خودروی دیگر و همچنین دیوار ساختمان دانشگاه علوم پزشکی گرگان وارد محوطه این ساختمان شد و توقف کرد. لحظاتی بعد راننده جوان از داخل لودر بیرون پرید و قصد فرار داشت اما مأموران سد راهش شدند و او را دستگیر کردند.

متهم پس از دستگیری به اداره پلیس منتقل شد و در همان بازجویی‌های اولیه مدعی شد که قصد داشته از پدرش انتقام بگیرد. او گفت: مدتی بود که با پدرم اختلاف مالی داشتم و پولی را که می‌خواستم به من نمی‌داد.

او صاحب لودر است و با آن کار می‌کند و وقتی دیدم قصد ندارد به من پول بدهد، عصبانی شدم و تصمیم گرفتم از او انتقام بگیرم. برای همین سوییچ لودر را برداشتم و چون از قبل با طرز راندن این خودرو آشنا بودم، لودر را روشن کرده و وارد خیابان شدم و به‌خودروهایی که مقابلم بودند آسیب زدم تا اینکه دستگیر شدم.
در جریان این حادثه عجیب، 8خودرو آسیب دیدند و 5نفر از کسانی که داخل خودروها بودند دچار جراحت شدند که پس از انتقال به بیمارستان 4 نفر از آنها سرپایی درمان شدند اما یک زن که پایش شکسته بود بستری شد.

این زن و خانواده‌اش سوار یک خودروی پژو در حال عبور از بلوار هیرکانی بودند که راننده لودر قصد داشت از روی ماشین آنها رد و وارد پیاده‌رو شود که با عکس‌العمل بموقع راننده، ماشین آنها از مسیر لودر کنار رفت اما به‌دلیل برخورد شدید لودر با آن، زن جوان دچار مصدومیت شد.
حالا و با گذشت بیش از 2ماه از حادثه، حجت‌الاسلام سیدرضا سیدحسینی، دادستان گرگان از صدور کیفرخواست برای متهم این پرونده خبر داده و می‌گوید: آن حادثه خوشبختانه تلفات جانی نداشت اما چندین خودرو آسیب دید و 5 نفر هم مصدوم شدند که رسیدگی به این پرونده به‌طور ویژه در دادسرای گرگان انجام و پس از تکمیل تحقیقات برای متهم کیفرخواست صادر و پرونده برای محاکمه به دادگاه کیفری 2 استان گلستان فرستاده شد.

منبع: همشهری

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها