رییس پلیس راهنمایی و رانندگی گلستان:

محدودیت تردد خودرویی در شهرهای گلستان لغو شد

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی (راهور) فرماندهی انتظامی گلستان گفت که محدودیت تردد خودروهای پلاک بومی در همه مناطق استان لغو شده و ورود و خروج به شهرهای استان برای ماشین‌های پلاک ۵۹ و ۶۹ شامل اعمال جریمه نمی‌شود.

محدودیت تردد خودرویی در شهرهای گلستان لغو شد

سرهنگ عباس مهاجربسطامی روز شنبه اظهار داشت: به جز لغو این مصوبه منع تردد ماشین های پلاک غیربومی در شهرها و جاده‌های گلستان و ممنوعیت تردد خودروهای شخصی از ساعت ۲۱ تا چهار صبح به قوت خود باقی است.

طبق آخرین اعلام دانشگاه علوم پزشکی گلستان، شهرستانهای گرگان، آق قلا، بندرترکمن و کلاله در وضعیت قرمز، رامیان در وضعیت زرد و بقیه ۹ شهرستان استان در وضعیت نارنجی شیوع کرونا قرار دارند.

از امروز شنبه یکم آذر برای مهار کرونا محدودیت بیشتری از جمله ممنوعیت تردد، تعطیلی مشاغل غیر ضروری در شهرهای قرمز و نارنجی و حضور حداکثر یک سوم کارکنان ادارات اعمال شد.

پیش از این قرار بود تردد وسایل نقلیه از شهرهای قرمز به نارنجی و زرد و برعکس ممنوع شود که این محدودیت در گلستان لغو شد.

سرهنگ مهاجر بسطامی علت لغو این محدودیت را اعلام نکرد.

وی در خصوص تردد خودروهای پلاک استان‌های دیگر که مالکان آن در گلستان زندگی می کنند، گفت: این خودروها غیربومی محسوب شده و چون اعمال قانون از طریق دوربین‌های نظارتی انجام می‌شود، این ماشین ها در صورت تردد در شهر مشمول جریمه ۱۰ میلیون ریالی خواهند شد.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها