فعال رسانه‌ای اصولگرا:

آقای علم الهدی! من مانند شما، دیگران را جاهل و خائن نمی‌دانم

فعال رسانه‌ای اصولگرا نوشت: جناب علم الهدی گفته اند مخاطبان وی اگر نادان نباشند، خائن اند. لابد ایشان می دانند وقتی چنین بیانی ازفردی در طراز وی (که مقام قضایی نیستند) صادر می شود، در حد افتراست.

آقای علم الهدی! من مانند شما، دیگران را جاهل و خائن نمی‌دانم

محمد مهاجری در یادداشتی تلگرامی با عنوان «آقای علم الهدی! من مانندشما،دیگران را جاهل و خائن نمی‌دانم» نوشت:

جناب حجت الاسلام والمسلمین احمد علم الهدی در بیاناتی که دیروز از قول ایشان منتشر شده است، فرموده‌اند:

"آنانی که جریان تحول انتخاباتی آمریکا را فرصت می‌دانند، یا واقعأ نادان و ناآگاه هستند، نه یک نادان و ناآگاه معمولی، نادان و ناآگاهی که جهل‌شان یک جهل مرکب است و از این‌ها جاهل‌تر وجود ندارد و اگر این نیستند، خائن هستند، خیانت‌کار هستند و در مقام خیانت به ملت"
۱- لفظ حضرت ایشان اطلاق دارد به همه افرادی که نتیجه انتخابات امریکا را فرصت می دانند. یعنی ایشان هیچ استثنائی هم برای آن قائل نشده اند و حتی افراد معتقد به نظام و مصلحتها را هم منها نکرده اند. به همین دلیل، نویسنده این سطور نیز خود را مخاطب ایشان می داند که او را "دچار نادانی و جهل مرکب" یا " "خیانت" خوانده است.

۲- بنده هم مانند چناب آقای علم الهدی در حوزه سیاست بین الملل درس نخوانده ام و از این جهت با ایشان همترازم اما مدعی هستم در مورد نتیجه انتخابات امریکا نادان نیستم. از حضرت ایشان تقاضا می کنم ده استاد روابط بین الملل که مورد تایید خودشان هستند معرفی کنند ، تا هر دو با هم در برابر آن اساتید، زانو بزنیم و سوادمان را عرضه کنیم و حق قضاوت در باره دانایی یا نادانی را به آنها بسپاریم.

۳- جناب علم الهدی راه دیگری را هم باز کرده اند و گفته اند مخاطبان ایشان اگر نادان نباشند خائن اند. لابد ایشان می دانند وقتی چنین بیانی ازفردی در طراز ایشان( که مقام قضایی نیستد) صادر می شود، در حد افتراست. آیا ایشان می پذیرد که اگر ثابت نشد مخالفان نظر ایشان(در مورد فرصت دانستن نتیجه انتخابات امریکا) خیانتکارند، همین اتهام از طرف مقابل وارد شود و معاذالله ایشان را خائن بخوانند؟
قطعا فردی چون من بدلیل همان آموزه های شرعی که بارها از منبرهای ایشان شنیده ام، چنین بی تقوایی را انجام نمی دهد. همانطور که اگر اساتید مورد اشاره در بالا به جهل حضرتشان گواهی دهند جرات نمی کنم صفتی مشابه جاهل و حتی رقیقتر از آن را به ساحت شان نسبت دهم.

۴- مقولاتی نظیر انتخابات امریکا ،موضوعات نظری است و هر فردی می تواند دیدگاه خود را بیان کند و تصمیم نهایی در این موارد با نظام جمهوری اسلامی است و رفتارهایی مانند نیت خوانی که از طرف آقای علم الهدی سر می زند، کمافی السابق، نتیجه ای جز وهن جایگاه عزیزی چون ایشان را به همراه ندارد.
والعاقبه للمتقین.

منبع: انصاف نیوز

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • جعفر
    0

    محمد مهاجری چه شخصی هست و سوابق اون چیه؟؟؟ علم الهدی که معلومه کیه حرفهای خودشم زده خیلی ها هم ایراد گرفتند محمد مهاجری کیه اصلا؟؟ میخواد مشهور بشه و راه مشهوری رو در پیچیدن به علم الهدی میدونه؟

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      مهاجری هرکیه مهم نیست این یارو(هدی) باید همه رو با مغز تهی ویخی خودش همتراز فرض نکنه اون خودش از خوارج نهروانه حق توهین به مردمو نداره نادان خودشه هرکسی نظرش محترمه

  • ناشناس
    0

    علم الهدی! اصلاً کی به این آقا گوش میکند؟

  • کاربر ناشناس
    0

    . . . هدا ایالت خراسانو در اختیار گرفته فکر میکنه باید هرچی میگه مردم ایران باید اطاعت کنند مردم اصلا به حرفش نه گوش میدن نه توجه دارن ونه اعتناعی میکنن ونه برای مردم مهمه که چی میگه اونم انقدربگه تا خسته بشه

  • علی
    0

    اقا اصولگرا هر چه که هستی مملکت به دست شما افتاده صاحب مملکت مردم هستند از گرسنگی مردم بهگو اصولگرا

  • محال
    0

    مهاجری خیلی زر می زند وبیش از حد پایش را ازگلیمش دراز تر کرده

    نظرات شما -
    • هدی
      0

      شما هم مثل مهاجری آقای محال همون کاری رو میکنی ......میزنی شما که انسان خوبی هستی مثل مهاجری پاتو از گلیمت درازتر نکن . اینو گفتم که به کسی توهین نکنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها