تأمین گاز LPG در استان همدان بالا رفته است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با تأکید بر اینکه سهمیه گاز LPG استان روزانه ۳۵۰۰ تن است، گفت: عمده مصرف LPG استان همدان در بخش خودرویی است و بازرسان ما نمی‌توانند با آنها برخورد کنند.

تأمین گاز LPG در استان همدان بالا رفته است

حمیدرضا متین با بیان اینکه در حال حاضر کمبودی از نظر گاز LPG در استان وجود ندارد، اظهار کرد: بحران این کالا مربوط به بخش خودرویی است که به نظر بنده نمی‌توان و منطق نیست با آن برخورد کرد چراکه افراد زیادی از این راه امرار معاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه ۵۰۰۰ تا ۶۰۰۰ خودرو از گاز LPG استفاده می‌کنند، تصریح کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت اجازه برخورد با خودروها را ندارد بلکه این سازمان وظیفه نظارت بر نرخ توزیع را دارد.

متین با اشاره به اینکه تأمین گاز LPG در استان بالا رفته است، ادامه داد: شرکت‌های توزیع برای دریافت سهمیه اقدام نمی‌کردند اما با برخوردی که صورت گرفت، این شرکت‌ها تمکین کرده و تمام سهمیه را دریافت کردند و حتی مازاد بر سهمیه به استان آوردند و توزیع شد و در حال حاضر سقف توزیع گاز LPG در استان بالاست و مصرف کننده اصلی این گاز را دریافت می‌کند.

ورود روغن جامد به استان

وی درباره توزیع روغن خوراکی در استان، یادآور شد: روغن بیش از ظرفیت وارد استان و تمام فروشگاه‌های استان همدان پر شده و به تمامی فروشگاه‌ها و سوپرمارکت‌ها اعلام کردیم و هر نفر با جواز کسب ۱۲ کارتن روغن مایع دریافت کردند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با اشاره به توزیع روغن جامد در استان، خاطرنشان کرد: چهارشنبه هفته گذشته ۱۱۰ تن روغن در قالب سه محموله ۴۰ و ۳۵ تنی روغن در فروشگاه‌های بزرگ استان توزیع شد.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها