پارکینگ‌های نیروی انتظامی از موتورسیکلت اشباع شده است/ رسوب ۸۰۰۰ موتورسیکلت در پارکینگ‌ها در کرمانشاه

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه گفت: پارکینگ های نیروی انتظامی از موتورسیکلت اشباع شده و ۸۰۰۰ مورد تنها مربوط به سال‌های گذشته رسوب شده است.

پارکینگ‌های نیروی انتظامی از موتورسیکلت اشباع شده است/ رسوب ۸۰۰۰ موتورسیکلت در پارکینگ‌ها در کرمانشاه

فضل‌الله شیری با بیان اینکه موتورسیکلت همیشه یک عامل ترافیک محسوب می‌شود اظهار داشت: در استان کرمانشاه بیش از 12 هزار موتورسیکلت دارای پلاک مجاز در حال تردد هستند و بیش از 8000 موتورسیکلت نیز در پارکینگ‌ها متوقف شده است و این آمار تا پایان سال گذشته 8182 فقره موتورسیکلت توقیفی یا رسوبی در پارکینگ‌ها بوده است.

وی با اشاره به اینکه در طول سالیان گذشته هر ماهه طرح‌های تشدید برخورد با موتورسیکلت ‌سواران متخلف اجرا شده است افزود: با پیشنهاد راهور ناجا تسهیلاتی برای ترخیص اموال مردم در نظر گرفته شده و این طرح مزایایی متعددی دارد.

شیری با بیان اینکه این طرح از 17 آبان به مدت دو ماه اجرا می‌شود گفت: این طرح شامل موتورسیکلت‌هایی است که تا پایان سال 98 در پارکینگ‌ها متوقف شده‌اند و مالکان باید به ستاد ترخیص، پلیس +10 یا مراکز نیروی انتظامی مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه پارکینگ‌های استان اکنون اشباع است افزود: تعرفه پارکینگ که متعلق به بخش خصوصی است به حداقل ممکن و معادل سال 94 تعیین شده که برای هر موتورسیکلت در پارکینگ‌های درجه یک در مرکز استان 720 تومان است.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه گفت: چنانچه موتورسیکلتی دارای حداقل 500 هزار تومان جریمه باشد ملزم به پرداخت است و چنانچه بالاتر از این میزان باشد با تقسیط جریمه موتورسیکلت در اختیار مالک قرار می‌گیرد.

شیری بیان کرد: چنانچه مالکان طی دو ماه برای ترخیص موتورسیکلت خود مراجعه نکنند برابر قانون به عنوان اموال بدون صاحب درباره آن‌ها تصمیم‌گیری می‌شود و به فروش می‌رسد.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها