۳ قاچاقچی مواد مخدر در مراغه دستگیر شدند

فرمانده انتظامی مراغه از کشف 8 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی و سنتی در این شهرستان خبر داد.

۳ قاچاقچی مواد مخدر در مراغه دستگیر شدند

به گزارش خبر فوری به نقل از تسنیم، سرهنگ پاسدار رضا اصلانی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با تلاش شبانه روزی و تحقیقات اطلاعاتی در خصوص فعالیت قاچاقچیان مواد مخدر و توزیع‌کنندگان در این شهرستان موفق به کشف هشت کیلوگرم مواد مخدر در انواع‌، تریاک، شیشه و سوخته تریاک شدند.

فرمانده انتظامی مراغه در ادامه با اشاره به برخورد شدید پلیس با توزیع‌کنندگان مواد مخدر در این شهرستان، اظهار کرد: پلیس به شدت با قاچاقچیان و توزیع‌کنندگان موادمخدر برخورد شدید می‌کند و در این راستا سه قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و تحویل مقام قضایی شده است.

وی تصریح کرد: در عملیات مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر هفت‌ دستگاه خودرو و تعدادی موتور‌سیکلت متعلق به قاچاقچیان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر را توقیف کرده‌اند.

اصلانی با تاکیدبر جمع‌آوری معتادان خطرناک در سطح شهر،گفت: بر اساسبرنامه‌ریزی‌هایانجام شده پلیس موفق شده ‌72 معتاد تابلو و متجاهر را از سطح شهرستان جمع آوری وجهت ترک به مراکز ترک اعتیاد معرفی شدند.

وی افزود: پلیس در راستای پیشگیری و مقابله با پدیده شومخانمان سوز مواد مخدر به صورتشبانه روزی برای رفاه و آسایش جامعه تلاش می‌کند و ضروری است شهروندان هر گونه موارد مشکوک را سریعاً با پلیس 110 گزارش دهند.

منبع: تسنیم

35

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها