کارنامه عالی بازیکنان برانکو؛ فقط یک استثنا!

وبسایت رسمی برنامه نود - هر چقدر علیپور در هفته‌های اخیر آماده نشان داده، زوج او نتوانسته نمایش موفقی در ترکیب سرخپوشان داشته باشد.

کارنامه عالی بازیکنان برانکو؛ فقط یک استثنا!

به گزارش خبر فوری به نقل از وبسایت نود، پرسپولیس در لیگ هفدهم و به خصوص در هفته‌های اخیر، نتایج فوق العاده‌ای گرفته و بیشتر بازیکنان این تیم، بین بهترین‌های این فصل لیگ برتر قرار دارند. ۴ نماینده این تیم، در رده‌های اول تا هفتم نمرات تیم آنالیز نود هستند و تمام بازیکنان اصلی، نمره‌هایی بهتر از ۳ گرفته‌اند. تمام بازیکنان اصلی، بجز گادوین منشا که نتوانسته به اندازه دیگر بازیکنان پرسپولیس نمره‌های خوبی بگیرد.

منشا این فصل در لیگ برتر، فقط دو گل زده و هیچ پاس گلی نداده است. ضعیف‌تر از علی علیپور، وحید امیری، محسن مسلمان و حتی فرشاد احمدزاده از مصدومیت برگشته که در کنار او ترکیب هجومی پرسپولیس را تشکیل می‌دهند. به لحاظ نمره هم بیرانوند، ماهینی، خلیل‌زاده، حسینی، انصاری، کامیابی‌نیا، ربیع‌خواه، امیری، مسلمان و علیپور که در ترکیب اصلی حضور دارند همگی نمره‌ای بهتر از ۳ گرفته‌اند اما منشا با نمره ۳،۰۵، ضعیف‌ترین بازیکن فیکس برانکو محسوب می‌شود.

تنها بازیکنان این فصل پرسپولیس که نمره‌ای ضعیف‌تر از منشا گرفته‌اند نعمتی، رادوشوویچ، رسن و مصلح هستند که هیچکدام بازیکنان ثابت پرسپولیس محسوب نمی‌شوند. طارمی محروم هم در روزهای بازی، نمره‌ای بدتر از ۳ گرفته بود اما مدت‌هاست در ترکیب اصلی پرسپولیس حضور ندارد و بخشی از نتایج فوق العاده پرسپولیس در هفته‌های اخیر نبوده است. حدود یک ماه دیگر، محرومیت طارمی تمام می‌شود و منشا، برای حفظ جایگاهش نباید تا آن زمان هم تنها عضو ناموفق ترکیب رویایی برانکو باقی بماند.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها