مشارکت بانک‌های اردبیل در ارائه تسهیلات رونق تولید افزایش یابد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: راهکار برطرف شدن مشکلات واحدهای تولیدی راکد استان همکاری هر چه بیشتر بانک‌های عامل در ارائه تسهیلات به این واحدها است.

مشارکت بانک‌های اردبیل در ارائه تسهیلات رونق تولید افزایش یابد

به گزارش خبر فوری به نقل از تسنیم، سیدحامد عاملی ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اردبیل اظهار داشت: پیرو تاکیدات استاندار اردبیل در مورد واحدهایی که شرایط لازم برای دریافت تسهیلات رونق تولید را دارند، این واحدها با پرداخت تسهیلات تعیین تکلیف و جمع‌بندی می‌شود تا مشکل این واحدها برطرف شود.

وی بیان کرد: چنان چه واحدهایی دارای نقص پرونده هستند در کنار بررسی و جمع بندی مشکلات آن ها، با همکاری دستگاه‌های اجرایی و مدیریت امور شعب بانک‌های عامل استان مشکل آن ها نیز برطرف می‌شود تا از این طریق درخواست‌کنندگان تسهیلات تعیین تکلیف شوند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: راهکار اصلی و مهم برای حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی راکد و مشکل‌دار استان با توجه به مشکلات مالی آن ها همکاری هر چه بیشتر بانک‌های عامل در ارائه تسهیلات به این واحدها بوده که در این زمینه برخی بانک‌ها عملکرد خوبی داشته‌اند که انتظار می‌رود سایر بانک‌های عامل نیز در این حوزه با جدیت عمل کرده و در ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی معرفی‌شده اقدامات لازم را انجام دهند.

عاملی با اشاره به رسیدگی به مسائل و مشکلات 17 واحد تولیدی استان افزود: شرکت مصنوعات بتنی محمد اوغلی، شن آویز نمین، جعبه پلاستیکی جلیلوند، مجتمع صنعتی آرتاویل تایر، آرتاسان پلاست، آهک ماشینی، کارتن سازی، تعاونی گلشن نبات مغان، آرتا عمران ورق، گلدوست، آب‌های معدنی پاک آب سبلان، تعاونی خدمات عمران ائل یولی، برش کاغذ، فولاد سپهر سبلان، نیکان تجارت مغان و شن و ماسه گبلو از جمله این واحدها بود.

وی تصریح کرد: پس از بررسی‌های لازم در خصوص پرداخت تسهیلات، بدهی معوق و برخی مشکلات دیگر این واحدها تصمیمات لازم در راستای برطرف شدن مشکلات آن ها اتخاذ شد تا با معرفی به بانک‌ها و برخی اقدامات دیگر زمینه برای تداوم فعالیت‌های تولیدی این واحدها فراهم شود.

منبع: تسنیم

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها