تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام شهری اولویت اصلی شهرداری کرمان است

شهردار کرمان با بیان اینکه تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام شهری در اولویت اصلی کار شهرداری است، گفت: مدیریت استاندار کرمان در کشور نشان داد که با وجود همه چالش‌ها و تنگناها می‌توان با مدیریتی جهادی کارهای بزرگی انجام داد.

تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام شهری اولویت اصلی شهرداری کرمان است

به گزارش خبر فوری به نقل از تسنیم از کرمان ، سیدمهدی عالم‌زاده امروز در آئین تقدیر از شهردار سابق و معارفه شهردار جدید کرمان که با حضور علیرضا رزم‌حسینی استاندار کرمان و حجت‌الاسلام و المسلمین حسن‌ علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان برگزارشد اظهار داشت: مدیریت استاندار کرمان در کشور نشان داد که با وجود همه چالش‌ها و تنگناها می‌توان با مدیریتی جهادی کارهای بزرگی انجام داد.

وی ضرورت تکمیل پروژه‌های شهری، توجه به مدیریت هماهنگ شهری، توجه جدی به فعالیت فرهنگی و اجتماعی را به عنوان روح شهر بسیار مهم برشمرد و افزود: توجه به میراث تاریخی و طبیعی شهر کرمان، برنامه‌ریزی در حوزه صنعت گردشگری و توجه ویژه به معماری و شهرسازی را از دیگر اولویت‌های کاری خود در شهرداری برشمرد.

شهردار کرمان توجه جدی به تاب‌آوری شهر در برابر حوادث غیرمترقبه و نوسازی بافت فرسوده، توجه جدی به سرمایه‌گذاران و لزوم تسهیل‌گری با سرمایه گذاران را از دیگر محورهای کاری خود در شهرداری برشمرد و تصریح کرد: ارتباط مستمر با رسانه‌ها و مطبوعات، آموزش کارکنان در بحث تکریم ارباب‌رجوع و توجه جدی به نقش بانوان در مدیریت شهری به عنوان نیمی از جمعیت جامعه را از جمله محورهای جدید شهرداری عنوان کرد.

به گزارش تسنیم در این جلسه علی بابایی شهردار پیشین شهر کرمان و سرپرست فرمانداری کرمان با اشاره به اقدامات انجام شده در شهرداری کرمان اظهار داشت: بازنشستگی بالای 30 سال شهرداری، استخدام هزار نفر از نیروهای شرکتی با قرارداد معین ، انعقاد قرارداد شش تقاطع همسطح، مرمت و بازسازی خواجه اتابک، کف‌سازی و بدنه‌سازی میدان شهدا، ارگ و بازار کرمان، انجام 250 پروژه عمرانی کوچک و بزرگ، ساخت 150 سرویس بهداشتی جدید ، ساخت تالار برای پرسنل شهرداری و راه‌اندازی چهار خانه‌فرهنگ از جمله اقدامات انجام شده شهرداری کرمان بود.

وی با بیان اینکه در سالجاری سند اقتصاد مقاومتی شهرکرمان با واگذاری امور به بخش خصوصی تدوین شد افزود: با واگذاری جمع‌آوری و حمل زباله به بخش خصوصی علاوه بر آنکه 40 دستگاه خودروی فرسوده از خط خارج شد، 300 نیرو به بخش خصوصی واگذار شد.

شهردار سابق کرمان گفت: در سال 95 ، 45 میلیارد تومان صرفه‌جویی مستقیم در شهرداری کرمان داشتیم که کاهش هزینه‌ها در سال‌های آینده تدوام خواهد داشت.

وی بازسازی 53 دستگاه اتوبوس، نوسازی 400 دستگاه تاکسی از هزار و 100 تاکسی فرسوده شهر کرمان را از دیگر اقدامات انجام شده حوزه شهرداری کرمان عنوان کرد.

منبع: تسنیم

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها