۲۵۲ میلیارد تومان تسهیلات در بخش صنعت و کشاورزی در همدان پرداخت شد

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان همدان گفت: ۲۵۲ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در بخش صنعت و کشاورزی در همدان پرداخت شد.

۲۵۲ میلیارد تومان تسهیلات در بخش صنعت و کشاورزی در همدان پرداخت شد

به گزارش خبر فوری به نقل از تسنیم از همدان ، حمیدرضا متین ظهر امروز در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون 252 میلیارد تومان تسهیلات در بخش صنعت و کشاورزی پرداخت شده است.

وی بیان کرد: 152 میلیارد تومان از این میزان تسهیلات به ثبت سامانه رسیده و 100 میلیارد تومان نیز ثبت نشده است ضمن اینکه 10 میلیارد تومان نیز امروز توسط بانک تجارت پرداخت می‌شود.

متین با بیان اینکه با این میزان، تسهیلات به 262 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده می‌رسد گفت: تا کنون 125 واحد کشاورزی به میزان 23 میلیارد تومان پرداخت شده و 45 واحد صنعت و معدن نیز با 240 میلیارد تومان پرداخت شده است.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان همدان با بیان اینکه در بخش صنعت 396 واحد برای دریافت تسهیلات رونق تولید ثبت نام کرده اند، افزود: از این تعداد 208 واحد به مبلغ 200 میلیارد و 800 میلیون تومان به بانک‌ها معرفی شده است.

وی با تأکید بر اینکه بیشترین پرداخت تسهیلات رونق تولید توسط بانک ملت انجام شده است، ابراز کرد: بانک سپه نیز تسهیلات رونق تولید را در دو بخش ثابت و سرمایه در گردش پرداخت کرده است.

متین تأکید کرد: طرح دژپل آرین سهم آورده خود را به میزان یک میلیارد و 500 میلیون تومان واریز کرده و پرونده آماده ارسال به صندوق برای دریافت تسهیلات است.

وی با بیان اینکه 28 خردادماه سال 95 طرح رونق تولید از سایت بهین یاب فعال شد گفت: با اطلاع رسانی از طریق پیامک، روزنامه‌ها و غیره به واحدهای صنعتی اطلاع داده شد و در سه قسمت ثبت نام برای ارائه تسهیلات آغاز شد که امسال در بازسازی و نوسازی به اطلاع واحدهای صنعتی رسید و به دنبال آن کارگروه بررسی در سازمان به عنوان دبیرخانه شروع به کار کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان عنوان کرد: تمام ثبت‌نام‌کنندگان در ابتدا به بانک عامل معرفی و گزارش کارشناسی انجام و با حضور نمایندگان عامل جلساتی گذاشته شد که تاکنون جلسات بسیاری در این راستا برگزار شده است.

منبع: تسنیم

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها